Blackberry: waarom heb jij er één?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BounceBabe

Blackberry: waarom heb jij er één?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 12:47

Graag zou ik wat meer willen weten over de blackberry types.
Op internet kan ik wel veel vinden, maar ik ben eerder benieuwd naar jullie persoonlijke ervaring.
Welk type heb je? Wat zijn de voor- en nadelen? Voor zakelijk gebruik of gewoon voor de fun?

Zelf zit ik nog op school, ben mijn nokia N73 helemaal zat en overweeg een blackberry aan te schaffen. Ik vraag mij alleen af, heb ik zo'n ding wel nodig?
Ik hou niet zoveel van verandering en elke keer weer als ik een nieuwe mobiel uit ga zoeken kost mij dat ontzettend veel energie. Een blackberry is zo'n sprong in het diepe voor mij dat ik waarschijnlijk veel heb aan jullie mening.

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:53

Ik had er eentje. Voor zakelijk gebruik, hij was ook van mijn werkgever.
Was erg blij dat ik em in kon leveren! Nu heb ik vast niet alle functies van dat ding benut (weet wel zeker van niet), maar ik heb nu een vrij normale gsm waar alle opties die ik op de Blackberry gebruikte ook opzitten.
Ik wil helemaal geen mails lezen als ik niet achter mijn pc zit. Mijn collega's konden er ook slecht mee omgaan. Als ik dan in iemands vakantie een mailtje stuurde dan kreeg ik meteen een reactie "Nu niet want ik zit in Frankrijk" :roll:
Maar ik ben dan waarschijnlijk wat 'ouderwets' want ik laat rustig mijn mobiel een dagje thuis als ik daar zin in heb :D

_Rianne_

Re: Blackberry: waarom heb jij er één?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 21:36

Ik heb de blackberry pearl 8110.
Ik heb hem op aanraden van een vriendin uit Amerika... en ik moet zeggen, ik kan niet meer zonder dat ding.
Heerlijke telefoon.
Enig nadeel is de niet zo lang meegaande batterij, maar verder... een aanrader. Ik heb hem niet voor zakelijk gebruik.