Koop ik met goede moed een nieuwe mobiel! Snapte er al geen hol van toen ik hem kreeg. Maarja kwestie van even alle knopjes uit vinden etc. Wil ik een sms versturen naar mijn vriend krijg ik dit: druk op L dan komt de letter K wil ik de letter E krijg ik de R of de S enz. Het is een touchscreen mobiel, en dan zijn dus kleine lettertjes naast elkaar. Terwijl ik duidelijk en heel netjes op het lettertje druk die ik nodig heb. ook de Touchscreen links onder 'contact personen' en rechts onder 'agenda' doen het niet meer. Deze hebben het in het begin wel gewoon gedaan. En dat terwijl ik niks fout heb gedaan met de instellingen. En ook ben ik zeker niet grof geweest met mijn mobiel. Kan ik maandag gewoon terug gaan naar de winkel?
Laatst bijgewerkt door Essiie op 23-05-09 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Tuurlijk kun je maandag terug gaan, die problemen die jij opnoemt komen vaak voor bij touchscreen telefoons.
x_Rebecca
Geplaatst: 23-05-09 20:03
Dat kan, maar je kan ook "pen calibration" doen, dan klopt dat niet helemaal, heb ik ook wel eens weet niet of je dat hebt. En ik denk dat dit beter bij TV kan..
Essiie
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-09 20:05
x_Rebecca schreef:
Dat kan, maar je kan ook "pen calibration" doen, dan klopt dat niet helemaal, heb ik ook wel eens weet niet of je dat hebt. En ik denk dat dit beter bij TV kan..
Wat houd pen calibration in? Als ik dat doe moet ik rare tekentjes aanklikken.
Ja klopt Dat moet je dus doen en dan zo precies mogelijk in het vakje (dingetje die je aan moet klikken) Dan zettie namelijk de touchscreen dinges gelijk met waar je 'm aanraakt. (ik ben geen ster met uitleggen )