'Onvoldoende viritueel geheugen'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wanted2003

'Onvoldoende viritueel geheugen'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 11:47

Zo nu en dan verschijnt er een balonnetje in mijn rechterhoek van het beeldscherm, met daarin: 'Onvoldoende viritueel geheugen'. Wat betekent dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik meer geheugen krijg? Heb laatst al behoorlijk wat foto's op een usb stick geplaatst en van de pc verwijderd, maar wordt dat wel bedoeld met viritueel geheugen? Het balonnetje blijft komen..

Alvast bedankt

Liiszle

Re: 'Onvoldoende viritueel geheugen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 13:40

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 14:49

heeft met je RAM geheugen te maken.
Het kan zijn dat je dan teveel open hebt of je pc heeft te weinig geheugen.

als je dit vaker krijgt moet je met je RAMkaart ( zit in de pc op je moederbord vast) even naar de winkel en vragen om dubbel geheugen

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 22:45

Ik heb hier de laatste tijd ook regelmatig last van. En op momenten dat ik alleen IE en misschien nog kladblok open heb staan er hij niks aan het laden is.

Kan het ook gewoon slijtage zijn? Mijn laptop is al zo'n 5 jaar oud. Of kan meespelen wanneer de computer lang aan staat?

Een bepaalde (zware) website kan ik tegenwoordig nauwelijks meer bezoeken omdat dat iedere keer alles helemaal vastloopt.

Het is sowieso de bedoeling deze laptop binnenkort te vervangen voor een jonger exemplaar en dit geval eens opnieuw te installeren. Ik hoop dat het dan wat beter wordt.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 07:08

Wanneer ik veel dingen tegelijk doe loop ik inderdaad ook constant tegen vastlopen aan. Waarschijnlijk heeft het (ook) te maken met de ouderdom van de computer.

Maar bedankt voor de tips