T-mobile --> smsjes komen heel laat aan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ntlie_

T-mobile --> smsjes komen heel laat aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 17:26

Hee,

Ik heb een probleempje met mijn telefoon (of waarschijnlijk meer met de provider).
Ik heb mijn telefoon nu sinds december 2007 en afgelopen oktober voor het eerst dit probleem gehad. Toen was het een poos over, maar nu begint het weer.

Ik krijg namelijk smsjes (vooral vanuit het buitenland, van een buitenlandse gsm) op een veel later tijdstip dan dat ze verzonden zijn.
Gisteren bijvoorbeeld kreeg ik 's avonds om 22.00 een smsje dat die middag om 12.44 was verstuurd. Heel vervelend.

Hier heb ik dus wel vaker last van, afgelopen oktober ook. Toen was het zelfs zo erg dat ik pas 2 dagen later een smsje kreeg.
Nu verwacht ik dus ook een smsje vanuit het buitenland, maar heb nog niets. Zal me niets verbazen als ie morgen ofzo pas aankomt. Nu kan ik wel gewoon bellen enzo, no problemo, maar het is toch handig te weten dat je telefoon/provider gewoon werkt.

Iemand die nog meer last heeft met dit probleem?
En misschien ideetjes / tips wat ik er aan kan doen?

Alvast bedankt!

bokkertjee

Re: T-mobile --> smsjes komen heel laat aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:27

ik lees even mee;) zit met precies het zelfde probleem.

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:29

ik heb ook tmobile en ik heb ook wel eens dat ik bijv. om 12.00 uur een smsje stuur en dat die bij de ander pas om 16.00 uur ofzo aankomt

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:48

Ik heb alleen problemen met het ontvangen van smsjes van mijn voicemail. Die komen gewoon niet aan, dus dan weet ik ook niet of ik een voicemail heb.. :+ Ik heb ook T-mobile maar heb er verder geen klachten over.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 22:50

Ik heb Orange en krijg van mijn man ook regelmatig te horen dat ik de tijd van mijn telefoon goed moet zetten (terwijl het dan aan de tijd instelling van de SMS server van Orange/T-Mobile ligt). ook komt het meer dan eens voor dat hij mijn sms-jes niet meteen krijgt en hier een uur (of meer) overheen gaat.

Dit is overigens gewoon tussen twee Nederlandse telefoons. De andere telefoon draait op het Telfort netwerk.

Ontvangen van SMS-jes heb ik dan weer geen problemen mee.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 10:00

Hier ook T-Mobile (Ben) en ook geen of erg verlate SMS-jes vanuit het buitenland.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-09 10:03

Bij mij gaat het nu weer normaal :?
Echt heel vreemd..

Maar hoorde nu dus van diegene uit het buitenland waar ik naar sms, dat mijn smsjes vaak maar half aankomen en een paar uur later de andere helft pas.. :x

Dus hopelijk lost dat zich ook vanzelf op.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 23:25

probeer allen eens een kruistest.
je simkaart in een andere telefoon, ff testen. anders ff langs te tmobile shop voor een simwissel (echt alleen de tmobile shop kan je die verstrekken) kost 1malig 5euro. ik heb dat ook eens gehad en met een nieuwe simkaart was het opgelost.
vergeet dan niet je ID mee te nemen (als het op je eigen naam staat, anders ff de contractant mee naar de winkel slepen ;) )

Succes allemaal.