Telefoon kapot, welk alternatief?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Telefoon kapot, welk alternatief?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 20:28

Mijn telefoon is vanavond ingeslapen :\ Nog geen jaar oud (eigenlijk al de 2e telefoon binnen een jaar tijd die vroegtijdig het begeeft..)
Maar ik had hier niet echt op gerekend en zit dus nu met de grote vraag, wat nu?
Welke telefoon moet ik nou toch in hemelsnaam kopen?
Deze was vrij duidelijk, ik had deze namelijk al eerder en was er helemaal maf van.. maarja binnen een jaar 2 dezelfde telefoons stuk.. dat zegt denk ik wel wat over de telefoon..
Dus deze wil ik niet meer, maar wat ik wel wil weet ik dus niet, wellicht kunnen jullie me helpen.. er zijn er gewoon zoveel en ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken, alles lijkt ook zo op elkaar, daarom zou ik graag eigen ervaringen horen.
Er zit redelijk haast achter aangezien mijn sim nu in een hele oude telefoon zit (waarvan sommige toetsen het niet doen.. )

Dingen die ik wel absoluut wil in een nieuwe telefoon: Camera (5 mp liefst maar niet noodzakelijk), MP3 speler, een klepje of slide en er moet een micro SD inkunnen.

Wie o wie heeft er een aanbeveling qua telefoon?
Alvast hartelijk dank!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:37

Ik heb sinds kort een super telefoon:
De Sony Ericsson C902 Cybershot.
http://www.sonyericsson.com/cws/product ... c=nl&cc=nl
Echt een heerlijke telefoon! en voldoet aan al je eisen :)
(inclusief de 5 mp camera aangezien de telefoon uit de Cybershot serie komt welke ook de fotocamera's heeft gemaakt.)

Ik heb hem nog niet volledig in gebruik aangezien mijn oude abo pas eind juni afloopt en ik tot die tijd nog mijn oude telefoon moet gebruiken, maar ik kan niet wachten tot ik er echt mee kan bellen aangezien ik hem al een ruime maand in huis heb en er steeds tegenaan loop te kijken :')
Hij is ZO gaaf :+:
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 05-05-09 20:43, in het totaal 5 keer bewerkt

Dorus

Re: Telefoon kapot, welk alternatief?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:47

Als hij nog geen jaar oud is zit er nog garantie op dus ik zou er sowieso mee terug gaan. Misschien kan je het zo spelen dat je je geld terug krijgt, zo heeft mijn man laatst ook een nieuwe telefoon kunnen kopen.

Verder zit ik met hetzelfde probleem, mijn microfoon is kaduuk waardoor ik continue met headset moet bellen en dat is echt giga iritant. Alleen heb ik een ietwat ander eisen lijstje voor mijn nieuwe telefoon.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:49

Samsung Soul (U900)

Voldoet ook aan al je eisen.
Kan alleen niet zwemmen (heb ik even voor je getest :) )

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 21:01

Falona, mijn eerste telefoon viel onder de garantie (omdat ik die via mijn abbo kreeg), alleen omdat ik die zelf had gesloopt en niet maakbaar was viel het toch niet onder de garantie.. Deze heb ik toen via internet gekocht, dus geen garantie. :)

Cayenne, dat is een mooie telefoon idd!
Heel gevoelig of kan ie wel een stootje hebben?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:03

Hij kan zeker wel tegen een stootje :j sterke telefoon.
De camera zit onder een schuif zodat hij altijd beschermt is.
Aan de voorkant zitten ook nog 2 camera's voor videogesprekken, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd :D
Hij is verder heel gebruiksvriendelijk. Alles wijst zich vanzelf :)

Op dit korte filmpje kun je het wat beter zien (Die blauwe lichtjes zijn echt :~ :+: )

Ik heb trouwens deze telefoon in het zwart :j (op het filmpje is hij rood).

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 17:41

De blauwe lichtjes doen het hem..
Ik ben met iemand aan het onderhandelen voor de Sony Ericsson C902 :j :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 17:41

Oeh leuk! Is het een tweedehands? Die zijn vaak een stukkie goedkoper maar meestal nog wel in een perfecte staat :j Op Marktplaats staan er een aantal te koop (even voor je gekeken :P )

Die lichtjes zijn inderdaad helemaal gaaf en het touch-screen werkt ook perfect! Ik heb al een aantal foto's en filmpjes gemaakt en de kwaliteit is erg goed!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 18:01

Ja is een tweedehands :j
Getwijfeld om hem nieuw te kopen ivm garantie, maar ivm dat het toch vaak net niet onder de garantie valt toch gewoon maar hem 2e hands kopen, geld wat dat minder kost dan nieuw zet ik opzij, mocht er wat mee zijn :j

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 10:10

Ik durfde het toch niet aan, had een beetje een 'van de vrachtwagen gevallen'-idee..

Dus ben gisteren winkel in en winkel uit gegaan en uiteindelijk ben ik degene tegengekomen die helemaal voldeed aan mijn eisen: De Sony Ericsson C510, de zilveren :)

En hij is helemaal super :+:

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:33

Nymphadora schreef:
Ik durfde het toch niet aan, had een beetje een 'van de vrachtwagen gevallen'-idee..

Dus ben gisteren winkel in en winkel uit gegaan en uiteindelijk ben ik degene tegengekomen die helemaal voldeed aan mijn eisen: De Sony Ericsson C510, de zilveren :)

En hij is helemaal super :+:

Voor die heb ik ook gestaan, maar het schuifje van de camera beviel me niet en de cam was van mindere kwaliteit dan die van de C902.
Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon!