Niet goed op bepaalde vaak bezochte site kunnen komen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Niet goed op bepaalde vaak bezochte site kunnen komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 17:34

Ik heb regelmatig dat niet goed op bepaalde sites kan komen, dat zijn dan sites waar ik vaak op kijk. Zoals bokt dus. :') Maar soms ook gewoon belangrijke sites die ik nodig heb voor m'n werk.

En dat ligt dan niet aan bokt denk ik, maar waarschijnlijk aan mijn computer, want als ik op een van de andere computers hier thuis probeer kan ik er wél op komen. Erg vreemd dus. Zo'n 'storing' kan soms wel uren duren (duurt heeeeel lang voordat de pagina geladen is en uiteindelijk geeft ie dan een foutmelding), maar het ook zo ineens weg zijn.

Heeft iemand enig idee waar dit mee te maken heeft? En vooral, wat ik eraan kan doen? :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:48

Hm klinkt inderdaad alsof dit aan je computer ligt, ik weet niet of je een scanner hebt voor spyware enzo? Ik gebruik zelf Ad Aware als mijn laptop rare dingen gaan doen en die haalt alle spyware enzo eruit, zodat ik het kan verwijderen.

http://www.downen.nl/download/adaware.php

Met de link hierboven kun je het programma gratis downloaden, het is erg makkelijk in gebruik. Zef ben ik totaal niet handig met pc s enzo, maar dit is goed te doen en de meeste problemen zijn bij mij altijd wel opgelost nadat ik de pc heb opgeruimd ermee.

Anoniem

Re: Niet goed op bepaalde vaak bezochte site kunnen komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:13

Gedaan, maar levert niets op helaas. :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:29

Hm, okee dan is het geen spyware dus :)

Tja, ik begeef me hier een beetje op glad ijs hoor, ik ben namelijk niet zo'n ster met computerproblemen, maar heb je je cookies al eens verwijderd?
Kan soms ook nog wel eens schelen heb ik begrepen.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:47

LZP -> TV

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 07:35

Mas schreef:
Hm, okee dan is het geen spyware dus :)

Tja, ik begeef me hier een beetje op glad ijs hoor, ik ben namelijk niet zo'n ster met computerproblemen, maar heb je je cookies al eens verwijderd?
Kan soms ook nog wel eens schelen heb ik begrepen.

Ook al, helpt ook niks...