Ik zit met grote twijfel achter mijn computer, vandaar dat ik om jullie raad wil vragen.
Ik heb sinds november 2008 een nieuwe telefoon, de samsung F480 (touchwiz). Nu weigerde mijn telefoon een paar weken geleden op te laden, en ben ik dus langs de KPN winkel gegaan.
Hier heeft een medewerkster met een andere oplader geprobeerd de telefoon op te laden, ook hier gaf de telefoon geen teken van opladen.
Toen is mijn telefoon verstuurd voor reparatie, en kreeg ik gister bericht dat de kosten voor de reparatie 213 euro zouden bedragen, omdat het niet in de garantie zou vallen...
Ik heb toen een mailtje gestuurd naar de klantenservice van de KPN (HI), en hier kreeg ik op terug dat mijn telefoon niet in de garantie zou vallen, omdat accu en oplader na 3 maanden hun garantie verloren hebben.
Ik weet dus zeker dat het niet aan mijn oplader kan liggen, omdat hij het in de winkel ook niet deed..
Het vreemste van allemaal is; ik heb mijn accu en oplader helemaal niet meegestuurd voor reparatie, dus hoe kunnen ze dit weten? En zou een nieuwe accu echt 213 euro kosten?
Wat zouden jullie in mijn plaats doen, nog eens alles nagaan en nog een keertje opsturen of een nieuwe telefoon voor dat geld kopen?
Ik ben sowieso niet accoord gegaan met reparatie, ik krijg mijn telefoon dus spoedig terug gestuurd!