Denk dat ik het hier moet plaatsen aangezien een scooter best technische is toch
Het zit zo. eind augustus(30ste) heb ik een gloednieuwe scooter gekocht. Heb er al flink veel pech meegehad(uitlaat steeds lek, remmen deden het niet, gas bleef levensgevaarlijk hangen) Maar sinds februari geen problemen meer mee gehad godzijdank
Maar sinds een maand start hij niet meer electrische en moet ik steeds kickstarten. Heel erg vervelend, hij valt ook vaak uit en dan moet ik bij het stoplicht weer gaan staan kickstarten voordat dat kreng het weer doet
Heb de scooterzaak gemaild en ze zeiden dat de accu leeg was. Leek me sterk, ze hebben me een verhaaltje opgehangen dat ik een oplaadbare accu heb, des te langer ik ermee rijd, des te voller de accu raakt. Ben een paar keer naar Maarssen gereden(zo'n 50 km) maar de accu raakte maar niet vol. Nu bleek dus dat een klant van me werk dezelfde scooter heeft, en mij vertelde dat de accu's van hun helemaal niet oplaadbaar zijn. Voel me best wel genaaid
Steeds voor niks zo veel mogelijk gereden zodat de accu vol ging voor niks.In het mailtje dat ik kreeg stond dat de accu buiten de garantie valt. Baal er best flink van, het ding is net een halfjaar oud, al problemen zat mee gehad en nu de accu weer leeg en een hele nieuwe kopen. Vind het beetje raar dat ze me zo'n verhaal over een oplaadbare accu hebben wijsgemaakt, nu moet ik dus een nieuwe accu kopen
Mag het zomaar, dat ze me een verhaal wijsmaken, wat niet waar is, en ik nu een nieuwe accu moet kopen omdat het zogenaamd buiten de garantie valt
?Hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen
Groetjes Amy