Ik heb een filmpje gemaakt over mijn pony die vorige week is overleden, nu wil ik hem online zetten zodat andere mensen hem ook kunnen zien. Maar bij YouTube lukt dat niet.....
Misschien kan iemand mij hiermee helpen of een andere site waarmee het misschien wel lukt.
Heb je je filmpje bij windows movie maker gemaakt? Je moet hem dan namelijk wel als filmbestand opslaan en niet als project Dan geeft hij aan dat hij nog moet converteren. Dus ff als filmbestand opslaan en dan kun je heb als het goed is gewoon uploaden
mupjekarel
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-09 20:41
Ik heb hem als filmbestand opgeslage, maar google, youtube of hyves kan hem niet uploaden.. Op 1 of andere manier lukt mij dit soort dinge nooit...
Je zou mij je msnadres kunnen geven zodat je het bestand naar mij doorstuurt. Dan kan ik kijken of het een juiste extensie heeft om überhaupt online te zetten en dan wil ik je eventueel wel helpen
mupjekarel
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-09 16:52
Cyntje schreef:
Je zou mij je msnadres kunnen geven zodat je het bestand naar mij doorstuurt. Dan kan ik kijken of het een juiste extensie heeft om überhaupt online te zetten en dan wil ik je eventueel wel helpen