Ik heb een trust webcam gekregen en krijg dat kreng dus met geen mogelijkheid aan de praat. Op het doosje staat dat het om het model wb-1400 T gaat en op het plakkertje dat aan het snoer van de cam zit, staat dat het om een wb3400t gaat...
Het eerste was netjes de software installeren van het cdtje da ik erbij kreeg. Zowel de software als de driver heb ik geinstalleerd. Als ik hem alleen op msn of met het Arcsoft programma wil gebruiken dan krijg ik zwart beeld.
Daarna ben ik dus gaan kijken naar wat er loos kon zijn en kwam ik op de site van de producent terecht, welke aangaf dat je voor Vista bij itemnr 14383 een andere driver nodig hebt (of een update, dat weet ik niet) dus die heb ik geinstalleerd. Er zat geen verschil in, echter stond ook nog hetgeen ik van het rommetje had gehaald op de pc dus ik vermoedde dat dit het probleem gaf. Alles eraf gegooid en alleen de driver geinstalleerd. Nu krijg ik de melding dat er geen video capture device aangesloten zit...
Zowel met het rommetje dat ik dan installeer als hetgeen ik van de site haal krijg ik hem niet aan de praat...
De eerste keer dat ik hem wilde gebruiken kreeg ik trouwens wel geluid eruit...
Rara wat is dit en wie kan me helpen dit op te lossen?