Micro SD reader + adapter werken niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bonzjo

Micro SD reader + adapter werken niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 18:18

Hallo,

Ik heb een micro SD geheugenkaart in mijn telefoon. Nu wil ik graag er dingen af halen en opzetten (lijkt me logisch). Bij de micro SD kaart kreeg ik een adapter (kaartje te grootte van gewone SD kaart, waar je dan de kleine in kan stoppen). Deze werkte de eerste 2 keer dat ik hem in de computer stopte, daarna ineens niet meer. Eerst dacht ik dat het aan mijn geheugenkaart lag. Dus nieuwe gekocht met nieuwe adapter. Weer geprobeerd (op andere pc) hij deed het de eerste drie keer dat ik hem erin stak, daarna niet meer. Ook op andere computer deed hij het niet.
Naar lang zoeken op internet blijkt dat je er software voor moet installeren anders kan je pc hem niet lezen, dit heb ik echter niet bij mijn telefoon gekregen dus hier had ik niks aan.

Dus gevonden dat je een micro SD reader moet hebben. Dus gekocht, vandaag in huis. Erin gestopt, zij dat hij dingen had geïnstalleerd en na het opnieuw opstarten van de pc het zou werken. Dus opnieuw opgestart, reader in de pc gestopt. Hoor alleen het geluidje van dat er usb is gevonden, voor de rest doet hij niks. Druk ik op alle ingangen bij Deze computer die er staan (H, I, J etc) geeft hij aan dat er geen verwisselbare schijf aanwezig is.

De SD reader is van het merk kingston, de SD kaartjes van Scandisk en Transcend. Dacht ook al: misschien kan de reader geen kaartje van 2 gb lezen maar de kaartje van 512 mb kan hij ook niet lezen.

Aub, iemand HELP MIJ. ik word er strontziek van dat niks het doet. Heb geen cdrom bij mijn mobiel gekregen en geen kabel die in de pc past!

BVD!!!

bonzjo

Re: Micro SD reader + adapter werken niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-09 11:38

niemand :|