Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Muisbal schreef:Dan zit er maar 1 ding op en is met je collega's schriftelijk een klacht in te dienen en jullie ergernis ook te melden bij de leidinggevende. Want als ik het goed begrijp belemmerd dit je werkzaamheden ernstig, en dat is natuurlijk onacceptabel.
Denk niet dat een systeembeheerder toestemminf geeft om pretsites toe te staan, zijn niet voor niets geblokt.horseylove schreef:Hoop niet dat ze bokt dicht gooien, want dan ga ik er vet tegen in.
Chiqa schreef:Muisbal schreef:Dan zit er maar 1 ding op en is met je collega's schriftelijk een klacht in te dienen en jullie ergernis ook te melden bij de leidinggevende. Want als ik het goed begrijp belemmerd dit je werkzaamheden ernstig, en dat is natuurlijk onacceptabel.
Denk niet dat een systeembeheerder toestemminf geeft om pretsites toe te staan, zijn niet voor niets geblokt.
Je komt op je werk immers om te werken toch lijkt mij? Zullen wel klachten over zijn geweest.
horseylove schreef:Ik zit ook niet op pretsites.
Bokt noem ik geen pret site.
Elaine schreef:De sites die je nodig hebt, opschrijven en in een keer doorgeven. En dan niet de sites waar je graag op wil, omdat het zo leuk is.. maar die je écht nodig hebt voor je werk.
.