Ik wil graag mijn (paarden-)foto's op een professionele manier op een eigen website zetten. Het moet een betaalbare en betrouwbare website zijn waar wel genoeg ruimte is om veel foto's op te zetten.
Wie weet iets wat aan deze eisen voldoet en wat het kost? Ik hoop op eigen ervaringen. Ik kan zelf veel met internet e.d. maar de site moet wel met een eigen tool die erbij zit te maken zijn of met dreamweaver.
Dus waar kan ik het beste een domeinnaam aanvragen?
Ik heb mijn domeinnaam en webhosting via www.antagonist.nl. Goeie service, veel ruimte en erg goedkoop voor wat je ervoor terug krijgt. Je zult daarbij wel zelf een site moeten maken, je krijgt er geen standaardprogramma bij ofzo, dus je zult wel aan de slag moeten in Dreamweaver of dergelijke
...Niet om het één of ander, maar hoe lastig is het om even een linkje aan te klikken?
PieterBel
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-09 15:04
Nouks schreef:
...Niet om het één of ander, maar hoe lastig is het om even een linkje aan te klikken?
Ik weet het maar zit nu 'excelachtig' te bokken (office lay out) anders valt het op dat ik niet aan het werk ben. Dus kan even niet doorklikken, valt zo op. Ik ga zo thuis even kijken. bedankt.
Bedankt! Ja ik dacht dat ik dreamweaver gratis kon downloaden.....maar kan het niet vinden. Ik denk dat ik het vroeger via de Hogeschool gratis heb gekregen toen ik er weleens mee werkte. Tevens is hij nog niet geactiveerd, volgens de regels moet dat vandaag gebeuren voor vijf uur want ik heb met Ideal betaald. Ik ben benieuwd!
Studeer je niet meer? Als student kun je het in ieder geval cheap kopen via Surfspot. Verder kun je op www.adobe.com een trialversie vinden. Volledige versie, werkt een maand.
En er is iets misgegaan. Ik heb de introductiemail niet gehad. Ik had al gemaild en nu gereset wachtwoord en inlogaccount gehad. Maar voor de rest dus helemaal niets, geen link waar ik mijn pagina kan vinden, helemaal niets. Ik ben benieuwd Ik heb net maar gemaild.