Zijn er hier mensen die alleen een gaskachel in huis hebben? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik neem de aanleg van een CV wel mee in mijn bod. Ben zelf aan het afwegen wat ik zou doen, laten aanleggen of niet.
Woonkamer en keuken zijn 1 ruimte. Hal, overloop en slaapkamer (ook met gaskachel) zijn ook "één" ruimte.
Ik heb de gewoonte om geen verwarming aan te zetten op de slaapkamer, dus daar mis ik CV niet. Het is meer dat ik me afvraag of je met ongemak in de woonkamer zit?
Tot nu toe ben ik 3 keer in het huis geweest en iedere keer was het heel behaaglijk warm, maar het zijn echt momentopnames en bewoners doen er alles aan om het huis zo positief mogelijk uit de verf te laten komen natuurlijk

. Ik moet zeggen dat ik het verschil met de tijd dat we nog cv hadden niet eens merk. Ik heb zelf op mijn kamer ( bovenverdieping is niet verwarmd ) een elektrisch straalkacheltje om de boel warm te houden en daar red ik het prima mee ( hoewel het boven wel beduidend vochtiger is dan beneden, maar dat ligt ook aan de slechte isolatie van de bovenverdieping, het huis is vrij oud ). Verder heb ik geen klachten over de kachel, maar aangezien ik niet degene ben die hier in huis de rekeningen betaald, kan ik niets zeggen over hoe duur een gaskachel is in vergelijking met een cv.
ook zit er een thermostaat op dus kunnen we zelf bedienen hoe warm ie moet.
maar de keren dat we er zijn (klussen e.d.) merken we wel dat het voor ons scheelt dat we aan alle kanten buren hebben die stoken