Trillingen in LCD scherm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Trillingen in LCD scherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:30

Een paar dagen geleden begon mijn LCDscherm ineens trillingen te vertonen. Okee, er stonden speakers omheen, en er was net een radio gevallen dus er was een flink magnetisch veld. Paar dagen rust gegeven en het probleem was over, kon er weer mee werken. Paar dagen kunnen werken en nu begon het weer..

Zou het wel echt door een magnetisch veld komen? Google zegt dat een LCDscherm daar niet eens op mag reageren..

Wie heeft er hier ervaringen mee?

frankiej

Re: Trillingen in LCD scherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:42

kan zijn dat de voeding van het scherm aan het overlijden is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:24

Dat zou dan wel heel snel zijn.. heb het scherm net 3 maanden :) Splinternieuw gekocht. Ga voor de zekerheid nog wel contact opnemen met de retailer (Informatique), maar wil voor die tijd alvast wat info inwinnen via hier :)

Tnx voor je reactie :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:25

op mijn stage hebben ze dat ook met het scherm van een van de computers bij de kleuters. :=

erg irritant. :=
Maarja, met kleuters kan ik me voorstellen dat die dingen een x kapot gaan. :P

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:05

ts: ik heb vorig jaar een nieuw scherm gehad wat terug kon. uit de doos moest ie in positie gedraaid worden wat dus niet ging. dan denk je ook van dat moeten ze toch gezien hebben. niet dus. en de kabel die ik erbij kocht was ook al defect. ik bedoel maar: alles kan kapot ook al is het nieuw.
z.s.m. naar de winkel er mee, garantie is veel waard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:56

Het rare is dat ik er gisteren de hele dag op heb kunnen werken zonder ook maar 1 trilling... enige verschil was dat ik mn telefoon er niet bij had liggen.. en ook geen speakers had aangesloten :\ (en mn sfeerlampjes die op vingeraanraking aangaan niet aan had staan)

Maar ga zowiezo langs informatique, om te vragen hoe of wat. En moet hij terug dan ga ik even transport regelen, want ik krijg zo'n scherm niet mee op mn fiets, en ook niet in de bus :)