Vraagje digitale camera

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Larisske

Vraagje digitale camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 10:51

Hallo,

Ik heb een Sony DSC-S730 hij werkt heel goed enz. maar er is sinds kort een probleem ik krijg mijn foto's niet meer op mijn PC.Het kabeltje werkt volgens mij nog zeer goed maar het lijkt alsof het gaatje waar ik het kabeltje moet insteken die pinnetjes daarvan die in de kabel moeten zitten die zijn een beetje scheef gegaan enzo ik krijg mijn kabeltje er dus niet meer helemaal in heeft iemand een idee om dit op te lossen en mijn foto's toch op de computer te krijgen.Ik zou het jammer vinden om deze camera weg te doen want heb hem zelf betaald en heb hem nog maar iets meer dan een jaar :(

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 13:02

Gewoon met een cardreader.

Die verbind je met de pc, je stopt de memorycard van je camera erin en je foto's worden zo op je pc gezet.
Duur zijn ze niet, voor een tientje heb je er al een. Goedkoper dan een nieuwe camera in elk geval :D

Larisske

Re: Vraagje digitale camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 15:55

Ik heb een Memory Stick pro duo kaart.Dat is niet het zelfde Memory Stick pro gewoon hé.Dan moet ik een nieuwe cardreader kopen

Erna_

Re: Vraagje digitale camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:12

Ik heb er een waar een heleboel verschillende kaarten in kunnen. Best wel handig!