Aaaahh!Gek word ik hiervan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shego

Aaaahh!Gek word ik hiervan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 19:57

Kennen jullie het ook?Je maakt een mooie video met plaatjes erin en muziek....wil je hem uloaden bij youtube en doet ie het niet.Dat komt omdat je hem in windows moviemaker of powerdirector hebt gemaakt en dan krijg je bijvoorbeeld video.MSWMM of video.PDS.
Dus probeer je het te veranderen in video.WMV of video.MOV...maar dan werkt je hele filmpje niet meer!!!Wat te doen??Ik word hier zo gek van,drie uur aan iets gewerkt en dan doet het 't niet!

Shego

Re: Aaaahh!Gek word ik hiervan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 22:32

Ik ben niet de enige met dit probleem aangezien er niemand reageert.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 00:15

Dan ben je dus wél de enige met dit probleem.. Je kunt niet verwachten dat er binnen 2 uur duizenden reacties zijn he, omhoogschoppen mag niet (zo snel).

Maar als ik het zo zie, is de enige optie een ander programma gebruiken voor je filmpjes :)

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 07:49

Ten eerste, met een beetje geduld kom je veel verder.

Nu over je probleem wat geen probleem is. Je kan niet zomaar van een filmpje (of van welk ander bestand dan ook) de extensie wijzigen en dan verwachten dat het bestand het blijft doen.
Dat bestand met .mswmm is een project bestand van Windows Moviemaker. Hier kan Youtube gewoon niks mee. Deze zul je eerst moeten publishen op je pc naar een ander formaat, .mwv bijvoorbeeld. Daarna kun je het fimpje uploaden op Youtube.

Dit hele verhaal staat ook netjes in de Help van Moviemaker beschreven. Deze had je dus gisteravond meteen al het antwoord kunnen geven.