Ik heb met veel bloed, zweet en tranen een nieuwe website voor onze stal gemaakt...
Een paar jaar geleden heeft een klant ook met veel bloed, zweet en tranen een website gemaakt, er is niets mis met deze site, maar hij is gewoon totaal niet meer up to date...
Ik had gehoopt dat onze nieuwe website vanzelf naar boven zou schuiven, wat ook wel gebeurd, maar de oude website blijft maar bovenaan staan, helaas hebben we deze website ooit bij zonnet neergezet, dat is overgegaan naar Tele 2 en ik heb geen idee hoe ik bij die oude website zou moeten komen....
Heeft iemand een truuk om je oude site bij google weg te krijgen?
Ja, die links had ik ook allemaal al gevonden, maar dan moet ik mijn oude pagina bewerken... dat kan dus niet, want daar hebben we geen wachtwoorden meer van...
Eleionomae
Geplaatst: 23-03-09 19:58
das lastig, miss tele 2 even bellen en vragen of zij het weten? of even contact op nemen met google als dat mogelijk is?
Laatst heb ik ook een domeinnaam gekocht en aan mn site gekoppeld, en de eerste tijd bleef ook de ouwe go.to url bovenaan staan in Google; maar nu staat gewoon mn eigen domeinnaam bovenaan.........
Hmmm ja als de site nog wel bestaat, maar je hebt de inloggegevens niet meer, dan wordt het volgens mij lastig. Anders kun je hier de site laten verwijderen.
Ik denk dat de enige optie is om de logingegevens te achterhalen voor de oude site.