Samsung U600..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keedie

Samsung U600..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 20:29

Ik heb problemen met mijn samsung u600! Help!
En zo lang heb ik hem serieus nog niet.( 03-02-2009)
Nou ik heb dus een probleem zoals ik al zei. Zonder 1 maart was ik bij Nick en Simon ( leker boeiend). Ik had toen de show begon mijn telefoon op vliegtuigstand gezet. Helemaal geen prblemen, volle batterij ( naja stond er ) Maar iemand zou bellen.
Dus in de pauze besloot ik maar te kijken. En ja hoor telefoon stond uit. Ik proberen mijn telefoon aan te doen, en toen ging hij eindelijk maar eens aan.
Ik snel een smsje gestuurd dat mn telefoon een beetje raar deed, en na dat smsje viel hij meteen weer uit.
Geen melding van lege batterij of wat dus ik dacht nou ik kijk thuis maar..
Thuis gekeken ging hij weer niet aan..
Mijn pa heeft er ook naar gekeken en ook niets wat er staat erover in het boekje ofzo.
Toen in de oplader ging ie heel even aan maar dat mocht ook maar een kleine 5 minuten duren.
Ik ga zeker terug naar de winkel want in het toetsenbord zit door het schuiven(?) een aardige streep wat een beetje lijkt dat het toetsenbord gaat scheuren..
Wat ik me nou afvroeg of mensen hier dezelfde problemen mee hebben gehad of ben ik de enigste?
En wat kan ik zelf hieraan doen?

TiaraBungy

Re: Samsung U600..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:31

Ik heb ook die telefoon, maar ik heb zulke problemen nog nooit gehad.
Wel dat hij vastliep en niet meer aan of uit kreeg..
Ik zou even terug gaan naar de winkel en vertellen wat er aan de hand is..

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:32

Waarschijnlijk weer eens de software. De u600 heeft regelmatig software problemen. Hoe lang heb je hem al? Er zit nl 2 jaar garantie op :) .

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 20:34

Oke dankjullie :)
Ik heb hem net 1 maand

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:22

Wel apart, ik heb de mijne nu bijna 2 jaar en heb er nooit problemen mee gehad, al begint hij nu af en toe uit te vallen en start ie dan weer opnieuw op.

Ik zou er idd even mee teruggaan, vind dat een telefoon binnen een maand tijd nog geen problemen mag vertonen.