Laptop langzaam door Norton?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaaikea

Laptop langzaam door Norton?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 22:08

Ik heb van de week Norton op mijn laptop geinstalleerd sinds Windows Beveiligingscetrum niet meer is ingeschakeld (ook geen idee waarom, als ik hem weer wil inschakelen zegt ie: De security Center is niet gestart. Iemand ideeen?) Maar nadat ik norton heb geinstalleerd is mijn laptop echt tergend langzaam. Word openen, internet, alles dus. Nu zat mijn harde schijf ook zo goed als vol. Heb veel bestanden verwijderd heb nu weer 7,5 GB vrij, maar mijn laptop blijft langzaam. Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen?

frankiej

Re: Laptop langzaam door Norton?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:31

norton eraf kieperen en avast antivirus erop zetten. voor antispyware kun je spybot gebruiken. 7,5 gig is niet zoveel overigens hoor

Sirius1804

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:34

Onze laptop werd ook erg traag door Norton, Avast is ook niet echt geweldig. We hebben pas een virus binnen gehaald terwijl Avast draaide en konden dus alles weer opnieuw installeren.
We hebben nu NOD32 en dat bevalt prima, dat houd zich wat meer op de achtergrond. Norton bemoeit zich net teveel overal mee.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:32

Ik heb Symantec Antivirus. Volgens mij ook een gratis antivirusprogramma. Heb mijn laptop sinds augustus, en heb tot nu toe nog geen virussen o.i.d. gehad. Krijg wel eens een melding als ik een liedje heb ge*****, dat het niet veilig is en symantec kiepert het liedje er dan ook al af.
Draai regelmatig een scan door alle systemen en tot nu toe zegt ie dat alles virusvrij is.
Heb een laptop met een relatief kleine harde schijf (60 gB) waarvan nog 25 gB vrij is, maar mijn laptop is nog steeds supersnel! :)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:14

Die van mij is niet traag door de Norton, maar door alle foto's die erop staan :') Misschien extra harde schijf kopen om meer bestanden daarop te zetten?