Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dwyne schreef:Sectie einde zit in het schermpje wat je krijgt na je pagina einde, afhankelijk van welke word versie je hebt kan je die als het goed is zo aanklikken...

C_arola schreef:Zoals Doriet het doet, doe ik ook. Het is wat extra werk maar ik kom er anders niet uit.
Als je de paginanr erin hebt copier je het weer terug naar de eerste bestand.
Dwyne schreef:Dan moet je bij je voettekst, dubbeklikken onderin je pagina, uitvinken dat je voettekst hetzelfde is als de vorige. En dat even bij beide secties doen, dan kan je daarna bij de tweede sectie de pagina nummering weer invoegen en moet hij het doen als het goed is... succes!

Dwyne schreef:ik zal even een printscreen maken van hoe het er bij mij uitziet, heb wel office 2007, weet niet of je een andere versie hebt maar dan kan het er dus iets anders uitzien

Dwyne schreef:ik zal even een printscreen maken van hoe het er bij mij uitziet, heb wel office 2007, weet niet of je een andere versie hebt maar dan kan het er dus iets anders uitzien
edit: Heb het met rood aangegeven welk figuurtje ik bedoel. Bij office 2000 en 2003 zit dat geloof ik in de balk bij kop/voettekst bewerken. Moet je eerst bij invoegen denk ik, kop en voettekst wijzigen en dan komt er zo'n balkje in beeld waar hetzelfde plaatje bij staat. Deze moet niet geselecteerd zijn zodat je net zoals in mijn bestand bij je voettekst niet meer hebt staan 'zelfde als vorige' Bij mijn koptekst staat dit nog wel, ook met rood vakje omheen zodat je ziet dat je dat niet meer moet zien. Hoop dat het zo lukt!
De oude versie lijkt in het begin makkelijker, maar als je eenmaal 2007 gewend bent is dat zo ideaal en stukken sneller...