Problemen met Ericcson

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Problemen met Ericcson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 21:59

Dag bokkers,

Sinds een jaartje heb ik een Sony Ericsson, in dat jaar ben ik verhuis van een woning naar een nieuwbouwappartement, sindsdien heb ik een heel slecht bereik. Maakt niet uit waar ik zit of sta(soms is het bij het raam beter). Ook heb ik het buitenhuis, zelfs al heb ik op een plaats een goed bereik, kan dat ineens ook weg zijn, het is heel raar. Ook geeft hij dan aan 'Alleen Noodoproepen'.

En dat is het probleem niet alleen :n De verf blakert af van mijn toetsen, hij is nog geen jaar oud! Ik weet dat ik veel sms maar dit hoort volgens mij niet :n Ook valt hij soms uit.

Weet er iemand wat ik hier kan aandoen? Vind het vreselijk irritant als ik opeens geen bereik heb en bv mijn gesprek uitval.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 09:38

Dit word ook mijn laatse abbo jaar, en dan neem ik waarschijnlijk ook geen SE meer.
Ik heb nu een S500i, opzich een super fijn toestel, voldoet helemaal aan mijn eisen en is harstikke leuk om te zien :j
Maar, ik heb precies de zelfde problemen als jou, maar de mijne valt op sommige pleken helemaal uitelkaar, gisteren lag de rand er haast al uit(het witte stuk)

De meesten problemen zijn wel bekend, maar soms word er weinig aan gedaan :n

xJurdyWonanx

Re: Problemen met Ericcson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 10:18

Nou ik heb sinds een tijdje de C905, en luister eigenlijk heel de dag door muziek op het ding, dus heb ik vrijwel altijd de oordopjes erin, maar nu kan ik dus niet meer bellen zonder, want heb gewoon geen geluid dan, moet dus óf met oordopjes bellen óf met luidspreker aan..

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 10:21

Bij mijn SE is het geluidsknopje erin geschoten. Ze maken ´m niet meer want hij is al teveel beschadigt..
Dus nu kan ik geen muziek meer luisteren, daar baal ik echt van! Pas over een dik halfjaar is mijn abbo verlopen.. Tot die tijd dus met dit ding doen.. Heb de K810i trouwens.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-09 12:33

Ik heb de K770
Dus deze problemen zijn bekend?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 22:06

Ik heb de W580i en soortgelijke problemen. En toevallig ook na een verhuizing ontstaan, hoewel rond die tijd Orange ook T-Mobile is geworden. Daar heb ik het eigenlijk altijd aan geweten. Vreemd genoeg viel mij afgelopen week op dat hij het weer wel normaal deed.

Mijn man had een W880i (Telfort) en veel lastigere problemen. Ongeacht waar hij belde stoorde hij dusdanig dat hij absoluut niet verstaanbaar was voor de persoon aan de andere kant. En dat had hij bij iedereen, vast of mobiel. Hij is nu een paar keer ter reparatie aangeboden geweest en we hebben ondertussen het geld terug gekregen.