We hadden er dus al wel rekening mee gehouden dat er wat dingetjes moesten gebeure. Ok, auto gekocht en direct naar de garage gebracht voor een grote beurt en om ff helemaal na te kijken. Er bleek nogal wat aan te mankeren en we kregen een rekening van 2000 euro (aaah!!) Ja, we hadden misschien meteen terug moeten gaan, maar we hadden hem al laten maken (heel slim) en hoopten dat we nu dan ook een goede auto hadden. Maar helaas, er begon een lampje te branden (motor management) en af en toe begon de auto te schudden (trillen). Niet gelikjktijdig met het lampje (wat ook aan en uit ging), maar echt als je gas gaf. Ok, terug naar de kwik fit en zij konden het verhelpen zeiden ze. Daar hebben ze weer iets vervangen, wat ik al heel raar vond, want ik had hem daar toch al helemaal laten nakijken?
Maar goed, dat kon spontaan optreden zeiden ze.
Helaas, mijn lampje brandde nog steeds en hij trilde ook nog steeds. Weer gebeld naar de kwik fit, kreeg nu iemand anders die zei dat zij geen apparatuur hebben om dit uit te lezen. Pardon?? Na enige discussie mocht ik de auto brengen en bij de buren hadden ze die apparatuur wel en ze zouden kosteloos regelen dat die auto in orde kwam. Zo gezegd zo gedaan. Maar toen ik de auto weer terug kreeg was alles nog hetzelfde. Helaas, ze konden niets meer doen, ik moest er maar mee naar de Opel garage.
Daar hebben ze het ding uitgelezen en een sensor vervangen en idd, het lampje is uit. Maar helaas, de auto trilt nog steeds. Zij hadden er echter een testrit mee gemaakt en niets gemerkt. Nee dat kan kloppen, hij doet het ook lang niet altijd!!!!! Moest hem maar weer brengen als hij het weer doet, maar als zij niks merken kunnen ze hem ook niet maken
Vandaag was ik onderweg en ik keek op mn dashboard, zie ineens dat de temperatuur helemaal maximaal in het rood staat. Aan de kant gezet en ff af laten koelen. Zodra hij weer was afgekoeld weer gaan rijden, maar de temp liep heel snel weer op. Was gelukkig bijna thuis. Ga morgen eerst naar de koelvloeistof kijken, maar dat zou dus pas bij de grote beurt moeten zijn aangevuld.
Ik moet dus weer naar een garage, maar ik vroeg me af of iemand enig idee heeft wat dit zou kunnen zijn? En dan bedoel ik vnl het trillen wat hij doet. En dat is dus maar af en toe, soms hoor je er ook een geluid bij , net of er iets aanloopt. En altijd alleen als je gas geeft.
En wat zou er aan de hand kunnen zijn met die temp? En kan dat ook iets met elkaar te maken hebben?
Ben er gewoon zo zat van met die bak!!!!!!
. - mochten anderen hier het antwoord dan nog niet hebben gegeven ..

)