Mijn Album heeft fotoalbum gedeactiveerd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Mijn Album heeft fotoalbum gedeactiveerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 23:27

Hoi
Ik heb 2 accounts op Mijn Album vanwege de vele foto's die ik upload en vandaag zag ik tot mijn grote schrik dat Mijn Album een hele bult fotoalbums gedeactiveerd heeft en dat ik die alleen maar weer kan activeren door een speciale betaalde account te maken.
Ik ben hier erg boos over! Je denkt je foto's op internet te kunnen zetten, zodat je geen 1000den foto's op je pc heb staan en dat de foto's daar goed staan en dan kan je er opeens niet meer bij. In andere woorden ben ik dus gewoon die foto's kwijt tenzij ik een betaalde account aanmaak.
Ik vind dit oplichterij en ik hoop dat ik mijn foto's gewoon weer kan terug krijgen, er zitten namelijk veel foto's bij van mijn inmiddels overleden paard en andere foto's waar ik veel waarde aan hecht.
Hebben meer bokkers dit of ben ik de enige? En zijn er bokkers die weten hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!
Groetjes Marijke

Anoniem

Re: Mijn Album heeft fotoalbum gedeactiveerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 23:29

Als het goed is gebeurd dit als je voor een bepaalde tijd niet inlogged. Enigste wat je kan doen is betalen en in de toekomst je foto's op photobucket.com oid plaatsen.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 23:54

Vervelend dat dit gebeurd is máár ik vind wel dat je dit had kunnen verwachten. Als die foto's zo'n emotionele waarde hebben vraag ik me af waarom je ze dan niet op DVD hebt gezet zodat ze niet zomaar kunnen verdwijnen..

Desalniettemin, heel vervelend voor je. Hoop voor je dat je het op kunt lossen op wat voor manier dan ook en anders zou ik toch maar het bedrag betalen..... Succes!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 11:16

Ik heb dit ook gehad. Gewoon even een mailtje sturen naar MijnAlbum.nl waarin je zegt dat je het onterecht vind dat je geen waarschuwing hebt gehad dat de foto's gedeactiveerd zouden worden (ik neem aan dat dat ook niet het geval is?). Ik kreeg dezelfde dag nog mijn foto's terug en een mailtje met excuses. ;)

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 11:31

Ik heb ze een mailtje gestuurd, hopelijk heb ik net zoveel geluk als jou Ymke :) Ik had idd geen waarschuwingsmail gehad.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:04

Als je geen waarschuwingsmail hebt gehad, mag je het best laten weten. :j
Hier op bokt waren er ook verschillende die dit hebben gehad en voor zover ik weet hebben ze nu allemaal hun foto's terug..