Vind het zelf namelijk een erg mooi ding en agz ik over 2 maanden een nieuwe mobiel kan uitzoeken zat ik aan deze te denken.
Dus lieve bokkers bijdeze jullie advies gevraagt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lg's doen het perfect bij mij, ik heb er nog nóóit gezeik mee gehad..
MyHorseGirl schreef:Ik snap niet wat iedereen klaagt.Lg's doen het perfect bij mij, ik heb er nog nóóit gezeik mee gehad..
Lg prada is er mooi. Ik zou m gewoon nemen
ushi schreef:Ik heb de LG Kf600 een jaar nu, probleemloos! Fijn in gebruik, heeft al veel te verduren gehad, en nog niet kapot.
Vraag me echt af hoe sommige mensen met hun telefoon omgaan, bij mij blijven ze altijd heel terwijl ze toch weleens vallen.
Toegeven dat het je eigen fout is ipv de producent schijnt soms nogal moeilijk te zijn.
ushi schreef:Ik heb de LG Kf600 een jaar nu, probleemloos! Fijn in gebruik, heeft al veel te verduren gehad, en nog niet kapot.
Vraag me echt af hoe sommige mensen met hun telefoon omgaan, bij mij blijven ze altijd heel terwijl ze toch weleens vallen.
Toegeven dat het je eigen fout is ipv de producent schijnt soms nogal moeilijk te zijn.
Anthea schreef:ushi schreef:Ik heb de LG Kf600 een jaar nu, probleemloos! Fijn in gebruik, heeft al veel te verduren gehad, en nog niet kapot.
Lijkt me sterk dat al die mensen slecht met hun telefoon omgaan. Toegeven dat het gewoon een bagger merk is schijnt ook moeilijk te zijn.
Het zijn mooie telefoons, maar daar blijft het ook bij en dat is de enige reden dat mensen ze kopen.