LG Prada 2 ( KF900) wie ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPassion

LG Prada 2 ( KF900) wie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 18:41

Wie heeft er ervaring met de nieuwe Pradaphone van LG?
Vind het zelf namelijk een erg mooi ding en agz ik over 2 maanden een nieuwe mobiel kan uitzoeken zat ik aan deze te denken.
Dus lieve bokkers bijdeze jullie advies gevraagt ;)

pinuts

Re: LG Prada 2 ( KF900) wie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:28

ik heb gehoord dat LG op zichzelf geen goed merk is, een merk wat ik nooit zou aanschaffen.. Meer een designfoontje, die snel kapot is. Over de nieuwe LG heb ik nog niets gehoord, maar ik verwacht dr niet veel van.. Tis slim dat je het ff navraagt;)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:30

Ik snap niet wat iedereen klaagt. ;) Lg's doen het perfect bij mij, ik heb er nog nóóit gezeik mee gehad..

Lg prada is er mooi. Ik zou m gewoon nemen ;)

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:33

Ik hb Lg viewty Niks mis met LG erg mooie design en werkt makkelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:46

MyHorseGirl schreef:
Ik snap niet wat iedereen klaagt. ;) Lg's doen het perfect bij mij, ik heb er nog nóóit gezeik mee gehad..

Lg prada is er mooi. Ik zou m gewoon nemen ;)

LG is design. Niets meer, niets minder. Kwaliteit heeft 't niet.
Klachten worden vast niet verzonnen, iig niet zoveel.

[LZP] LG cookie/LG KC910 Renoir

Hier heb ik wat posts van bokkers gequote en topics met klachten over LG.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:57

helaas helaas, hoe tevreden ik ook was toen ik net me LG kocht, het zou wel mee vallen dacht ik, na 5 weken was ik hem kwijt omdat hij zo dood als een schoen was, zat nog geen kras op niets, zou hem 4 a 6 weken kwijt zijn, maar wonder boven wonder één week, gebeurd het nog een keer eis ik een nieuwe telefoon, en voor de rest neem ik nóóit meer een LG

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:01

Telefoon's van LG zijn gewoon echt oliebol. ik heb een lg vieuwty, zit nouwelijks geheugen op. En mijn inbox loopt soms om de 5sec vast. Er zijn dagen dat het goed gaat, maar er zijn ook dagen dat hij onwijs sloom is, dan moet ik mijn telefoon 100x aan en uit zetten om een smsje te lezen. omdat hij telkens vast loopt. Onwijs vervelend, het zijn mooie telefoons maar ik zou voor een ander merk gaan! :)

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:13

Ik heb de LG Kf600 een jaar nu, probleemloos! Fijn in gebruik, heeft al veel te verduren gehad, en nog niet kapot.

Vraag me echt af hoe sommige mensen met hun telefoon omgaan, bij mij blijven ze altijd heel terwijl ze toch weleens vallen.

Toegeven dat het je eigen fout is ipv de producent schijnt soms nogal moeilijk te zijn. ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:15

tjah, als je je telefoon nog nooit hebt laten vallen, erg geen kras/vlek opzit, hij het altijd deed, je geen zware bestanden erop hebt en er niemand anders aanzit zou ik niet weten hoe je nog zuiniger kan zijn, dat arme ding lag op mijn bureau en was ineens zo dood als wat, en hij had ook geen koud gehad van buiten, tjah en toen was ik hem kwijt na slechts 5 weken, gelukkig heeft mijn samsung het 3 jaar uitgehouden en die doet het NOG
LG is design en die is ook fantastisch maar voor de rest om te janken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:17

ushi schreef:
Ik heb de LG Kf600 een jaar nu, probleemloos! Fijn in gebruik, heeft al veel te verduren gehad, en nog niet kapot.

Vraag me echt af hoe sommige mensen met hun telefoon omgaan, bij mij blijven ze altijd heel terwijl ze toch weleens vallen.

Toegeven dat het je eigen fout is ipv de producent schijnt soms nogal moeilijk te zijn. ;)

Lijkt me sterk dat al die mensen slecht met hun telefoon omgaan. Toegeven dat het gewoon een bagger merk is schijnt ook moeilijk te zijn. :7

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:17

ushi schreef:

Sorry hoor maar die uitspraak slaat echt werkelijk alles! Als je een telefoon 2 weken hebt, en je hebt hem nog nooit laten vallen, en toch loopt hij constant vast is het dan je eigen schuld? Mensen met een sonyericson laten hun telefoon vast niet minder vaak vallen als mensen met een LG waarom hebben dan veel meer mensen slechte ervaringen met een LG en niet met een ander merk?

edit typo

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:31

Anthea schreef:
ushi schreef:

Lijkt me sterk dat al die mensen slecht met hun telefoon omgaan. Toegeven dat het gewoon een bagger merk is schijnt ook moeilijk te zijn. :7

Inderdaad ben het helemaal met je eens! _/-\o_

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 07:59

Ik was laatst naar een camera zaak om me uit te leggen voor welk merk camera ik moest kiezen. Naja, dat heb hier natuurlijk niets mee te maken maar hij legde mij uit dat als je een zelfde soort (ook mobiels) heb het niet uit maakt welke merk je kiest, want ze zouden stom zijn als ze dezelfde soort maken en dan een SLECHTE kwaliteit maken, snappen jullie het een beetje ik kan het niet zo uitleggen maar het komt er op neer dat kwaliteit eigelijk niet veel verschillend zou zijn als een ander merk met zelfde soort mobiel.

als je weinig geheugen heb kan je er toch gewoon geheugen kaart in stoppen>?(A)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 09:17

Ik heb de LG Shine nu bijna anderhalf jaar en hij doet het nog steeds perfect. Nooit gezeur mee gehad, hij is gevallen en al en heeft alles probleemloos overleefd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 09:39

Ik heb de LG Shine nu bijna 2 jaar, waarvan ik hem dik een half jaar kwijt ben geweest aan onderhoud. Lang verhaal maar voor mij echt NOOIT meer LG. :n Het zijn mooie telefoons, maar daar blijft het ook bij en dat is de enige reden dat mensen ze kopen.
In april mag ik een nieuwe uitzoeken maar ik ga weer lekker terug naar Samsung, Sony Ericsson of Nokia. :)

Ik hoor ook van heel veel bekenden dat ze alleen maar nare ervaringen hebben met dit merk!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 09:42

joellover, wel raar dat ik ( en meerdere mensen ) toch wel nare verhalen horen en zien over die LG. En bijv niet zo snel bij samsung, nokia etc..Er zitten wel degelijk verschillen in merken*..Maar ik hoop dat LG ervan geleerd heeft.. en nu betere moieltjes maakt

* voorbeeld? kijk naar de xbox360 en vergelijk die met een playstation 3.. Xbox360 zijn heeeeel veel klachten over..;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 11:20

Ik heb ook een LG Shine.
Al bijna 2 jaar en ik heb er nooit problemen mee.

Wat me wel op valt is dat ik hem vaak op moet laden. 1x in de 2 - 3 dagen.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:31

Mijn LG viewty was echt ronduit bagger. Echt een héle slechte telefoon. Ik heb hem vanaf augustus gehad & daarvan heb ik hem 5 weken kunnen gebruiken, de rest van de tijd lag hij in de fabriek. Toen hij weer kapot was afgelopen december is mijn vader enorm boos geworden, maar hij moest toch nog 1 x gemaakt worden, als reactie daarop heeft hij de directie van KPN aangesproken en heb ik nu net, afgelopen week, een nieuwe telefoon gekregen, de Samsung Omnia en is al het gedoe dus opgelost. Voor mij NOOOOOIT meer een LG. :=

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 15:01

In mijn ervaring gaan LG telefoons snel kapot, al zijn ze er mooi uit.
Nokia is erg stevig maar vaak niet een top design.
Mijn samsung telefoon ging de eerste dag kapot, maar nu heb ik hm al anderhalf jaar, en is er verder nog niets mee gebeurd. En het design van samsung vind ik ook wel mooi.
ik ga voor samsung :)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:10

[LZP] > [TV]