PC geluidsproblemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rina

PC geluidsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 23:41

Ik sta voor een raadsel, en het enigste wat ik nog kan bedenken is dat er een stukje programering weg is. Ik heb me al rot gezocht in de bestanden en progjes op de PC, op het internet, op de MS site, maar ik kom er niet uit. Ik hoop dat er een bokker is die me op de goede weg kan helpen.

Probleem is volgende:
Ik heb een USB koptelefoon aangesloten op de PC. Muziek via de mediaplayer geen probleem, alles doet het. Geluid van spelletjes op PC, geen probleem. Maar geluid van een internetsite= geen geluid. helemaal niets. En ga ik zoeken naar de systeemgeluiden (opstarten ed) ze staan op de PC maar in het configuratiescherm-geluiden kan ik ze niet afspelen. Knopje waarmee je het geluid kan afspelen is grijs en laat zich dus niet aanklikken. Ook niet als ik de verschillende geluiden verander en of zoek naar geluiden en die wil afspelen.

Ik heb de koptelefoon al op verschillende manieren aangesloten, via 2.0 HUB die eigen stroomvoorziening heeft, rechtstreeks op nieuwe 2.0 PC USB poort, en ook op de oude PC-USB poort (putertje is niet zo jong meer ;) ) Hoe dan ook ik krijg er geen geluid uit.

Wie o wie kan mij helpen en het raadsel oplossen? :D En dan zal je zien dat het iets ongelovelijk simpels is :+ ;)

Oja volgens Systeem zijn er geen conflicten, en werkt alles naar behoren.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 22:09

Niemand????? ;(

thorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 23:05

Voor internet:
Internetopties
tabblad geavanceerd:
onderdeel Multimedia:
geluiden op webpagina's afspelen aangevinkt?

Voor pc zelf:
Via Eigenschappen van systeem, je geluidskaart de-installeren. En vervolgens ff opnieuw laten zoeken naar Hardware, zodat windows de kaart opnieuw kan installeren. Wil nog wel 's helpen.