Nieuwe Laptop; welke?!?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daaf4ever

Nieuwe Laptop; welke?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 10:26

Ik ben me een beetje aan het orienteren op een nieuwe laptop, maar heb er niet zo veel verstand van Bloos Wie kan mij vertellen naar wat ik zou moeten zoeken.
Mijn eisen zijn:
' Goed' genoeg om de Sims te spelen Bloos
' Goed' genoeg om bijv. de webcam en muziek tegelijkertijd aan te hebben.
Windows XP (geen Vista!)
Ik heb veeel muziek, dus een groot geheugen is ook handig.

Verder moet hij natuurlijk een beetje betaalbaar zijn. Wie weet iets? Lachen

(owja, ook geen Dell...)

Skibberdeen

Re: Nieuwe Laptop; welke?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 15:59

Ik zou gaan voor minstens 2Gb RAM geheugen met een Dual Core processor.

XP vinden op een nieuwe pc is soms een lastige klus, maar ik heb gehoord dat dat bij bepaalde modellen van HP wel opzit.
geheugen moet je zelf maar beetje zien, meestal zit er wel een 160Gb op een laptop. Je kan ook gemakkelijk een externe harde schijf aanschaffen, je vind er meestal al van 1Tb voor een kleine 100€.
Waarom geen Dell als ik vragen mag? ik dacht dat die ook vaak de keuze lieten tussen XP en Vista.

ellepelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:03

wij hebben de samsung R710
beetje prijzig misschien,maar de sims speel ik er ook op,ding staat vol met muziek en gewone dvd's kun je er ook prima op laten draaien.

wij hebben er wel Vista op zitten,maar dat werkt allemaal prima Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 20:56

Half 2009 komt er ook weer een nieuwe windows uit, dan gaat XP als het goed is vrijwel helemaal van de markt. Dus denk dat je toch al snel aan een vista vast zit als je nu voor een nieuwe gaat. Tegenwoordig kunnen vrijwel alle laptops the Sims moeiteloos draaien, tenzij je een Apple neemt, want die draait van origine geen windows software.

Waarom geen dell mag ik vragen? Want qua service en product heb ik altijd prima ervaringen gehad met dell. Zeker omdat zij nu ook nog keuze bieden voor XP. (Ik werk op mijn werk op een splinternieuwe dell PC met XP, en heb hierthuis ook een prima dell pc staan met XP die al vier jaar oud is en nog als een trein draait Ja )

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:26

Ik raad je een Acer Aspire 1360 aan, is een prima laptop nog nooit problemen mee gehad, met Windows XP en mijn opa had hem al heel wat jaartjes en nu hem ik deze dus overgenomen van hem en hij werkt nog steeds prima.

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:47

Ik heb sinds kort een Acer laptop, met 4094 intern geheugen en dual core processor. Hij is lekker vlug en doet zonder moeite meerdere dingen tegelijk. En hij is ook best betaalbaar Ja

Er zit alleen wel Vista op, maar daar is echt goed mee te leven. Ik was eerst ook wat huiverig, maar de kinderziektes zijn er nu echt wel uit! En pech hebben kan je altijd, ook met XP Knipoog

Succes met je zoektocht!