televisie kpn vraagje(digitenne)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

televisie kpn vraagje(digitenne)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 10:21

hoi,

wij hebben televisie via knp(digitenne) en nu stoort mijn tv elke dag tussen half 10 en 10 uur.
beneden hebben wij een kastje staan, bij mijn ouders op de slaapkamer, bij mijn broer op de slaapkamer en bij mij maar ik heb er alleen last van!
het is neit 1 zender maar alle zenders! het begint stipt om half 10 en precies om 10 uur is het afgelopen.
iemand anders ook zulke problemen? wat deed je eraan?

kpn zegt keihard, sorry kunnen we niks aan doen.... Bloos

saroanda

Re: televisie kpn vraagje(digitenne)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:27

Buitenantenne aanschaffen. Kan het zijn dat jullie, of de buren misschien om dat tijdstip de wasmachine/vaatwasser/droger noem maar op aan hebben staan? Het klinkt heel gek maar de storingen bij digitale tv van kpn worden door de gekste dingen veroorzaakt. Ik ben een tijd vertegenwoordiger geweest voor o.a. dit product en heb de gekste situaties meegemaakt. Van brommers die enkelt langsrijden, magnetron die aanging tot het opsteken van een sigaret. Al die zaken veroorzaakten storing. kpn kan idd. heel erg stug en moeilijk doen hierin. Maar toch blijven volhouden hoor! Gewoon bij de winkel langsgaan en het probleem voorleggen. In uitzonderlijke gevallen krijgt de klant soms gratis de buitenantenne mee. Maar ik weet niet of dat nu nog steeds zo is hoor. Suc-6 ermee.

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:42

Wij hebben het soms ook, niet een bepaalde tijd. T is heel vaak als m'n moeder de lamp aanzet Rolleyes of als het begint te stormen buiten.. echt super irritant is dat..

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 10:52

het is elke dag he... dan moet dus iemand elke dag precies om half 10 iets gaan doen. heel vreemd dat ik de enigste ben van de 4 kastjes