Nederlandse zenders storen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Nederlandse zenders storen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 19:42

Ok, chaos hier thuis... Nederland 1,2 en 3 storen al een hele tijd, en ineens wil mijn moeder een programma zien op Nederland 2, dus moesten we weer bergen verzetten om de zender goed te krijgen. Wat dus niet lukt, omdat het een paar weken terug ook al niet lukte Tong uitsteken .

Maar goed, het probleem. Nederland 1,2 en 3. Zijn hier dus zwart-wit. Het geluid werd net ook steeds slechter en door hem net naast de frequentie te zetten is iig het geluid goed. Maar mijn moeder moet nu Blauw Bloed kijken door de sneeuw Knipoog . Het beeld zit tussen sneeuw en goed beeld in. Dus zwart wit met ruis...

Hoor net dat ook een aantal Duitse zenders en RTV Oost het ook niet goed doen.

Van Ziggo kregen we advies de DVD speler er tussenuit te halen, maar dat maakt geen verschil...

Weten jullie wat we evt kunnen doen voor goed beeld? Mijn moeder zat net tussen de dakbalken uit pure frustratie. Monteur bellen? Naja, dat was dan wel erg duur voor 3 zenders (tsja, wat wil je nou dan?) . Maar goed, weten jullie nog dingen die ik zou kunenn proberen om deze zenders goed te krijgen?

Op welke frequenties (in de omgeving van Zwolle) hebben jullie Nederland 1,2 en 3 bijvoorbeeld?