kpn prepaid netwerkproblemen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marielle231

kpn prepaid netwerkproblemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 21:24

Ik zit nu al 2/3 dagen zonder mobiel.

Heb een prepaid kaartje van KPN gebruik de foon alleen om bereikbaar te zijn, word daar ook regelmatig op gebelt/gesmst, bel alleen zelf eigelijk nooit, geen beltegoed en waardeer ook nooit op.
laatste keer was ongeveer een half jaartje geleden...

Nu krijg ik dus steeds op me schermpje zoeken of onbeperkte service...

Zit hier gewoon erg van te balen maar kan nergens iets vinden over een storing.

Mijn kaartje is niet ouder dan 6/8 maand en word er nooit uitgehaalt dus kapot kan die niet zijn.

Heeft iemand hetzelfde probleem? of heeft iemand iets gehoord over een storing ofzo?

Poosje81

Re: kpn prepaid netwerkproblemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 22:14

Als je te lang niet opwaardeert kan je kaart inactief raken....

marielle231

Re: kpn prepaid netwerkproblemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 22:53

Citaat:
Hier een knip vanaf de KPN.com website met de tekst waarin gemeld wordt dat je KPN prepaid tegoed vanaf 15 juni 2004 onbeperkt geldig wordt. Ook hier is wel de eis dat je minimaal eens per 6 maanden belt.
Quote:
"Geldigheid KPN PrePay-tegoed
Vanaf 15 juni 2004 is uw PrePay-tegoed bij KPN PrePay onbeperkt geldig, tenzij u langer dan een periode van zes aaneengesloten maanden helemaal geen gebruik maakt van uw mobiele aansluiting.
Let op: Tot 15 juni 2004 is uw PrePay-tegoed Bij KPN PrePay geldig tot 12 maanden ná opwaarderen, tenzij u langer dan een periode van zes aaneengesloten maanden helemaal geen gebruik maakt van uw mobiele aansluiting. Eén keer per halfjaar bellen, gebeld worden, SMS'en, data versturen of ontvangen is dus al voldoende. Gesprekken naar 0800-nummers, 321 of 444 tellen echter niet mee."

Dit vond ik op een andere site.

Neem trouwens aan als mijn nummer niet meer in gebruik is omdat ik niet heb opgewaardeerd dat het ontvangst er nog wel is, je krijgt dan een melding, (heb ik gelezen.)