Het is al een paar maanden aan de gang, denk vanaf Juni al..
Ik ben gehackt (of hoe je het ook wil noemen) op mijn oude msn.
Ik kreeg vaak te horen dat ik nogal raar deed.. of "waarom ging je opeens offline gisteren" terwijl ik dus niet eens met die mensen gesproken had...
Vond het maar raar..vooral toen er iemand via mijn oude msn tegen me ging praten.
Er denken dus 2 personen heel grappig te zijn(een jongen en soms een meisje) door rare dingen te doen voor de cam en te doen alsof ik dat ben.
Ook vraagt hij aan iedereen foto's van mij..
Ik heb mijn wachtwoord al zó vaak veranderd, maar echt helpen doet het schijnbaar niet.
En nee, ik heb geen makkelijk wachtwoord en nee ik vertel mijn wachtwoord ook aan NOOIT niemand.
Ben een paar keer bedreigd, en ze weten ook waar ik woon..hoe het eruit ziet en wat voor auto we hebben etc.
Ik heb al een mail naar msn zelf gestuurd vandaag en wil Maandag eigenlijk naar de politie stappen met mijn buurvrouw.
Zouden ze hier iets aan doen denk je?

Zo niet.. wat zou ik dan zelf kunnen doen?
dat heb ik ook wel eens gedaan was mijn wachtwoord vergeten kon ik hem zonder geheime vraag oid naar mn andere email adres laten sturen
), zou ik je contactpersonen allemaal verwijderen, op forums of wat dan ook je email veranderen, en dan 'n nieuw email adres aanmaken..