Klaptelefoon met abbo.. Wie helpt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn159

Klaptelefoon met abbo.. Wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 23:40

Voor sinterklaas mag ik dus een nieuwe telefoon uit gaan zoeken. Nu zit ik al jaren met prepaid, beviel goed tot ik op kamers ging. Ik smste altijd kei goedkoop voor 8 cent, dus dat is het probleem niet. Maar nu ik geen vaste telefoon meer tot mijn beschikking heb en ik dus meer ga bellen, gaat het beltegoed toch wel erg hard.
Ik wil zoiezo weer een klaptelefoon, anders is mn beeldscherm binnen een jaar niet meer om aan te zien. En aangezien je toch vaak 2 jaar aan zo'n abbo vast zit wil ik gewoon een ouderwetse klaptelefoon Lachen .
Verder wil ik niet duurder dan 15 euro per maand, liefst nog minder Tong uitsteken . Ik sms veel, weet niet hoeveel.. 100 in de maand is echt wel het minimum. Bellen doe ik vrij weinig, maar áls ik het doe wil ik ook gewoon goedkoop uit zijn.
Nu het probleem: ik kom er niet uit met de providers, telefoons en abbonnementen. Er is gewoon te veel keus Tong uitsteken .
Het liefst wil ik een samsung, maar ik heb geen flauw idee hoe dat verder allemaal werkt. Gaat het bellen en smsen bijvoorbeeld uit één bundel of moet je dat apart doen (bij telfort geloof ik wel, toch)??

Wie heeft er advies, want ik kom er niet meer uit Clown .

Poosje81

Re: Klaptelefoon met abbo.. Wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 11:37

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 11:42

bij t-mobile flex gaat ook alles uit de bundel. T-mobile My faves 15, is dan weer een abo waar je 5 nr mag kiezen waarvoor je voor 50% korting kan bellen. Dat is 0.11cnt naar de "faves" en 0.22 cent voor andere nummers.Zelfde geldt voor de sms tarieven. Daar kan je ook een My Faves sms op zetten voor 5 Eur. extra dan kan je Onbeperkt (lees 1000) smssen met je Faves.

Je kan iedere maand die 5 faves aanpassen. Dan kom je op 20 Eur per maand.

Groetjes!!!

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 11:42

kijk eens op de site http://www.gsmtopdeals.nl
hier zijn t-mobile relax 200 abonnementen (voor 2 jaar)
met toestel maar 7.25 euro per maand.
Je moet er wel nog een sms-bundel bijkopen als je wilt smsen

edit: ligt er natuurlijk ook aan welk toestel je pakt
er zijn ook duurdere abonnementen

edit 2: begin er alleen niet aan als er iemand met dezelfde achternaam en gebootedatum op hetzelfde adres woont als jou..... dan gaat een bestelling heel lang duren
Laatst bijgewerkt door arabella2000 op 01-12-08 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 12:03

en er is nu ook een actie dat je smsmaximaal (1000 sms bij relax) het 1e jaar krijgt voor 5 euro daarna weer de normale prijs van 9.95

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 13:10

Rana schreef:
bij t-mobile flex gaat ook alles uit de bundel. T-mobile My faves 15, is dan weer een abo waar je 5 nr mag kiezen waarvoor je voor 50% korting kan bellen. Dat is 0.11cnt naar de "faves" en 0.22 cent voor andere nummers.Zelfde geldt voor de sms tarieven. Daar kan je ook een My Faves sms op zetten voor 5 Eur. extra dan kan je Onbeperkt (lees 1000) smssen met je Faves.

Je kan iedere maand die 5 faves aanpassen. Dan kom je op 20 Eur per maand.

Groetjes!!!

MyFaves is niet echt nuttig voor mij denk ik (en vind em ook erg duur worden Bloos ). Ik heb maar 2 of 3 mensen die ik echt veel sms/bel.
Maar hoe moet ik dat nou begrijpen met zo'n bundel. Stel je koopt 100 minuten, kun je dan 100 minuten bellen, of 100 smsjes sturen? Maar dan sms je wel gigantisch duur, toch? En het stomme is, je kan vaak niet minder dan 100 minuten kopen, maar ik bel dat echt niet op in een maand. Ik moet eigenlijk een abbo met 30 belminuten en heeel veel smsjes.. Tong uitsteken Maar dat lijkt niet te bestaan..