ervaringen gevraagd met steelstofzuiger

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jokonootje

ervaringen gevraagd met steelstofzuiger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 21:59

aangezien we nogal wat beesten in huis hebben moet ik sowieso iedere dag stofzuigen en aangezien ik er eigenlijk wel een beetje een hekel aan heb doe ik het nogal snel. Wat dus momenteel betekend dat ik met de stofzuiger achte me aan door het huis heen vlieg... Alleen begint het me nu op te vallen dat de deurposten nogal beschadigen doordat ik de stofzuiger er vaak tegen aan trek.
Nu ben ik laatst bij de media markt geweest om te kijken naar een nieuwe stofzuiger (omdat ik ook graag zakloos wil gaan stofzuigen) maar nu vielen de steelstofzuigers me op. Dit zou voor mij de oplossing zijn van het hele probleem. En ik kan zakloos stofzuigen en ik beschadig de deurposten niet meer omdat ik geen stofzuiger achter me aan hoef te slepen.

Alleen vraag ik me af of die dingen een beetje bevallen voordat ik 160 euries uit ga geven voor iets wat totaal niet gaat bevallen. Het is geen probleem dat de stofzuiger niet zo'n grote reservoir heeft heb geen extreem groot huis en wil best wel na het stofzuigen meteen het bakje legen.

Voor de mensen die er eentje hebben (of hebben gehad)
- hoe bevalt de zuigkracht van de stofzuiger?
- hoe bevalt de accu?
- wat zijn verdere voor- en nadelen?