Photoshop CS2 op externe harde schijf zetten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Photoshop CS2 op externe harde schijf zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 18:31

Zoals de titel al doet vermoeden, vraag ik mij af hoe ik mijn CS2 op de harde schrijf kan zetten. Heeft iemand enig idee?
Ik heb het al geprobeerd via rechtermuisknop op het programma, maar dan kopieert 'ie enkel het icoontje. Ik heb het ook al via 'Software' op het Configuratiescherm geprobeerd, maar ik zie daar geen knop om te kopieren.

Help!

Groetjes,
Esmee.

Leedebee

Re: Photoshop CS2 op externe harde schijf zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:35

Dan moet je het programma opnieuw installeren en dan kan je aangeven waar je m wilt hebben. Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:16

Inderdaad, opnieuw installeren is de enige optie. Gewoon kopieren en plakken gaat niet werken (enkel bij sommige wat simpelere programma's), omdat programma's namelijk ook verwijzigen in het register van Windows plaatsen, en die zijn niet zo makkelijk te vinden/wijzigen. Zou in ieder geval niet aanraden om in het register te gaan klooien...

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:19

denk er wel aan dat de registersleutels wel gewoon op je c-schijf in windows worden gezet. dus het programma met die externe schijf op een andere pc gebruiken zal niet gaan lukken

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 10:24

Oke, bedankt voor de reacties.
Ik heb nl een "illegale" photoshop; ik mocht die van een vriendin ook op mijn PC zetten, maar ik heb helaas het CDtje dus niet meer. Dus enkel er opnieuw opzetten is de enige optie?

Bedankt!