Hyves, WieWatWaar...?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hyves, WieWatWaar...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:28

Het is me nu al een paar keer opgevallen, maar op de homepagina van Hyves, rechts in beeld zie je van veel mensen die WWW staan.. Ik vind dat altijd wel grappig om ff naar te kijken. Echter zie je hem van heel veel mensen daar niet tussen staan.. Als ik vervolgens op hun hyves kijk, kan ik hem wel gewoon zien.. Hoe komt het dat je hem dan niet op je eigen homepagina ziet? En ja, het zijn dan wel vrienden... Knipoog
Iemand enig idee??

Anoniem

Re: Hyves, WieWatWaar...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:29

Volgens mij zijn dat alleen de laatst geupdate, of het zijn random dingetjes. Dus dat is elke keer weer anders Lachen

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:32

raar, nu je het zegt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:35

Ik ben er al achter... Dat komt door die Buzz.. Ik had heel veel mensen geblokkeerd zodat ik niet die Buzz van ze zag, maar dan zie je die WWW dus ook niet meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:36

Unwritten schreef:
Volgens mij zijn dat alleen de laatst geupdate, of het zijn random dingetjes. Dus dat is elke keer weer anders Lachen

Ja klopt, maar het gaat ook om laatste geupdate WWW's.. Die zie ik dan wel op hun site staan, bv van gisteren, maar niet tussen mijn overzicht..

joany_pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:45

Relaxed schreef:
Ik ben er al achter... Dat komt door die Buzz.. Ik had heel veel mensen geblokkeerd zodat ik niet die Buzz van ze zag, maar dan zie je die WWW dus ook niet meer...

als je mensen blokkeerd ben je toch meteen geen 'vrienden' meer met ze?
je kan je buzz ook gewoon op prive zetten of zichtbaar voor niemand,dan zie je de buzz van niemand meer;)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:48

Maar dan zie je ook de WWW van niemand meer Clown Had ik ook, haha.

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:50

Je ziet iidd maar een paar,klik je op 1 van hun www,krijg je een nieuwe pagina met al je vrienden hun www.
Ben er al een tijdje achter snapte het eerst ook~niet!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:53

IK vind de WWW ook altijd helemaal geweldig, maak er ook echt wat van Knipoog foto's erbij enzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:02

joany_pony schreef:
Relaxed schreef:

als je mensen blokkeerd ben je toch meteen geen 'vrienden' meer met ze?
je kan je buzz ook gewoon op prive zetten of zichtbaar voor niemand,dan zie je de buzz van niemand meer;)

Nee ik had geblokkeerd dat ik van hun die Buzz niet wou zien, maar dan zie je dus ook de WWW niet.. Ik heb idd mijn eigen buzz staan op dat niemand dat mag zien..