Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Je hebt er sowieso ook een Junk filter op zitten.. Had je die Spyware niet ergens anders vandaan?
Kijk bijvoorbeeld eens naar bedrijven die zitten daar absoluut niet op te wachten.
Ik zou ook nooit een email sturen met achtergronden etc. naar een bedrijf, lijkt me vrij logisch.. Het is dus net hoe je het gebruikt. Of bedoel je dit niet? 
Rianne_ schreef:Chiqa, Als je incredimail gebruikt betekend dat niet dat je verplicht bent met achtergronden & smilies te werken, of wel dan?

Arizona schreef:Ik heb in het verleden incredimail gehad. Maar toen dat om de één of andere reden crashte op m'n pc, kon ik niet mailen en was ik al mijn mails kwijt.
Rianne_ schreef:Chiqa, en waarom ontvang ik dan nooit Spyware van mensen die met Incredimail werken? Dat vind ik dan wel heel apart. Of zou jij daar alleen maar last van hebben?
) ook niet kwalijk nemen, gelukkig wordt je er op een beetej PCforum al voor gewaarschuwd in een standaard sticky
Hoe kom je er bij dat ik dat niet weet? Mijn vader werkt met computers, dus ik weet zeker wel wat het is. Ik hoor alleen weinig slechte dingen over Incredimail, en ken ook zelf mensen die met dit programma werken. Rianne_ schreef:Dat is vervelend! Maar dat hoeft niet percee van incredimail te komen toch? Had je verder geen problemen met Incredimail?
Arizona schreef:Je kan het beste je mailprogramma's zo "schoon" mogelijk houden, dat is het veiligst.
Rianne_ schreef:Hoezo ben jij blij dat je het niet meer hebt dan Chickey?