Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ans schreef:Ik heb ook een alecto, type weet ik zo even niet.. had altijd wel heel goed bereik, zeker wel 100m.
*edit* aanvulling
Mijn buurmeisje heeft ook een hele goeie, is van philips met terugpraatfunctie.. heeft goed bereik en duidelijke lampjes als er iets is.
Angela schreef:Ans schreef:Ik heb ook een alecto, type weet ik zo even niet.. had altijd wel heel goed bereik, zeker wel 100m.
*edit* aanvulling
Mijn buurmeisje heeft ook een hele goeie, is van philips met terugpraatfunctie.. heeft goed bereik en duidelijke lampjes als er iets is.
Zou je kunnen nakijken welk type het precies is??
mayoinlove schreef:nou wij hebben de Alecto DBX-99 en ik moet zeggen bevalt heel erg goed kan hem verderop bij de buren neer zetten en dan doet die het nog super!!! weinig storingen en heeft continu geluid dus niet alleen bij hard huilen ofzo maar constant hoor je het vond ik persoonlijk fijner. voor alle beschrijvingen zou ik zeggen lees het even hier: http://www.kieskeurig.nl/babyfoon/alect ... /196968/..
wat ook een leuk puntje is vind ik hier mick gaat heerlijk slapen nu die weet dat als de lampjes aan gaan het bedtijd is haha..
ManonR_ schreef:Je hebt ook walkietalkies die je zo kan instellen dat het als babyfoon werkt. Misschien een idee!
Angela schreef:mayoinlove schreef:nou wij hebben de Alecto DBX-99 en ik moet zeggen bevalt heel erg goed kan hem verderop bij de buren neer zetten en dan doet die het nog super!!! weinig storingen en heeft continu geluid dus niet alleen bij hard huilen ofzo maar constant hoor je het vond ik persoonlijk fijner. voor alle beschrijvingen zou ik zeggen lees het even hier: http://www.kieskeurig.nl/babyfoon/alect ... /196968/..
wat ook een leuk puntje is vind ik hier mick gaat heerlijk slapen nu die weet dat als de lampjes aan gaan het bedtijd is haha..
Mag ik vragen hoever "verderop bij de buren" is?? In bijv. een wijk is dat meestal maar een meter of 10...
Zijn er ook bokkers die de babyfoon zelf ook op bijv. een boederij gebruiken??

Angela schreef:@ Mayoinlove: graag! Maar 50 a 60 meter is al heel netjes
Ik zie dat de DBX-99 ook een hoop extra's aan functies heeft, ik zal het dus zeker meenemen!
Kan zowel de babyunit als de ouderunit op stroom en op batterijen/accu ?
Angela schreef:@ Mayoinlove: graag! Maar 50 a 60 meter is al heel netjes
Ik zie dat de DBX-99 ook een hoop extra's aan functies heeft, ik zal het dus zeker meenemen!
Kan zowel de babyunit als de ouderunit op stroom en op batterijen/accu ?
serena1978 schreef:Ik heb een babyfoon van Alecto type DBX- 88.
Heeft een onzettend goed bereik en is storing vrij.
Je kunt er ook mee comminiceren als je wilt