Ik ben nieuwsgierig welke browser jullie gebruiken en waarom, want ik heb er nu al een heel handje versleten wegens meerdere redenen.
Die ik niet meer gebruik:
Internet explorer - bouwt op tot ruim een gb aan werkgeheugen, sluit vaak niet helemaal af met het kruisje.
Opera - heeft problemen met sommige sites, die geeft hij slordig weer of opent hij niet.
firefox - ruzie met de tabbladen die dan wel en dan niet als tabbladen openen. Ook blokkeerde hij de pop-ups niet voldoende.
acoo browser - technisch ruzie met mijn computer sinds vanmiddag, voor de rest geweldig. Goede tabbladfunctie, ingebouwde zoekfunctie, blokkeerd pop-ups volledig maar zet de blokkeerder uit met ctrl ingedrukt houden. Haalt ook een hoop advertenties weg.
Nu gebruik ik Google Chrome - zeer leeg beeld, pas vanaf vanmiddag gedownload maar tot nu toe geen problemen. Wel zoeken naar sommige opties die normaal in de bovenste balk staan. (zoals favorieten). Trekt niet ontzettend veel geheugenruimte. (is een eis in verband met soms vele programma's open hebben staan).
Nou, kom maar op met goede (en slechte) ervaringen met browsers.