Nieuwe zender op tv zetten: hoe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Nieuwe zender op tv zetten: hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 11:04

Hallo mensen! Na jaren me te hebben geergerd dat we hier geen mtv op de tv hebben, terwijl de buren dat wel gewoon hebben, heb ik vandaag besloten om de stoute schoenen aan te trekken en te gaan proberen om hem erop te krijgen, in plaats van een andere zender.

Nou heb ik het type tv proberen op te zoeken op internet, voor de handleiding, maar onze tv blijkt al zo'n ouwetje te zijn dat die niet meer te vinden is. Vork

Nou was mijn vraag aan jullie of er misschien een algemene manier is om dit voor elkaar te krijgen, zonder dat ik de hele volgorde van alle zenders door elkaar schop? En zo ja, zouden jullie die mij even willen vertellen?

Alvast bedankt!

Erna_

Re: Nieuwe zender op tv zetten: hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 14:15

Bij mijn televisie hoef ik alleen maar op de knop 'menu' te drukken, vervolgens in het keuzescherm wat je dan krijgt op 'installatie', daarna op 'handmatig programmeren'.
Ik krijg dan alle programma's een voor een te zien. Is het niet de goede, dan ga ik met de pijltjesknop naar de volgende net zolang tot ik wel de goede heb. Daarna klik ik op 'ok', toets het nummer in van een vrij kanaal en voilá....... de nieuwe zender staat erbij.

Ik hoop dat het gaat lukken!
Anders misschien een handige buurman/-vrouw?