Kwaliteit camera?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mememe

Kwaliteit camera?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 13:37

Hallo.

Ik heb een Canon Powershot A460, nou zou iemand even foto's laten uitprinten die ik had gemaakt maar de kwaliteit van de camera stond te laag zeiden ze daar. Nou heb ik het hele boekje van de camera na gekeken en mijn oom heeft er nog naar gekeken maar die wist het ook niet, en in het boekje stond het ook niet.
Heeft iemand enig idee hoe dit moet, want mijn foto's zijn op de camera heel mooi en dan heb ik ze op de computer dan zijn ze heel lelijk.
Weet iemand hoe ik scherpere foto's kan knippen met de Canon of iemand die misschien weet hoe de kwaliteit omhoog moet.

Alvast heel erg bedankt.

GR. miranda.

Mareska

Re: Kwaliteit camera?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:43

Ik heb niet hetzelfde model als jij, maar bij mijn camera (Canon Powershot A570 IS) doe ik het als volgt:
De camera staat op de stand om te kunnen fotograferen, dan duw je op het knopje van func./set, dan kom je in een menu terecht en moet je naar een plaatje, een soort "kwartier"figuur gaan, waar een S in staat, en dan kun je kiezen uit Superfijn, Fijn of Normaal.

In je handleiding staat het waarschijnlijk onder "resolutie".

mememe

Re: Kwaliteit camera?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 15:09

Mareska schreef:
Ik heb niet hetzelfde model als jij, maar bij mijn camera (Canon Powershot A570 IS) doe ik het als volgt:
De camera staat op de stand om te kunnen fotograferen, dan duw je op het knopje van func./set, dan kom je in een menu terecht en moet je naar een plaatje, een soort "kwartier"figuur gaan, waar een S in staat, en dan kun je kiezen uit Superfijn, Fijn of Normaal.

In je handleiding staat het waarschijnlijk onder "resolutie".

Oké, ga het eens uitproberen. Hoop dat het zo kan. Maak jij trouwens wel mooie scherpe foto's met jou camera?

Heb het gevonden op de camera, het stond precies hetzelfde zoals je zei. Heb nou ook ondekt dat je ook meerdere foto's achter elkaar aan kan maken, wist ik niet Bloos . Hoop dat de foto's nu wel mooier worden, heb hem nou op super fijn staan, moet het alleen nog even proberen buiten, maar het is nou te slecht weer. Bloos