Tomtom schakelt zichzelf gelijk uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Tomtom schakelt zichzelf gelijk uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 16:00

Hier een hulpvraag van een a-technisch iemand. Heb van de week een Tomtom one gekocht, leuk al een keer mee gereden, ging super. Nu wil ik morgen een wat langere reis maken, dus dacht: Laat ik het ding is uploaden. Tijdens het uploaden kreeg ik een foutmelding, nog een paar keer opnieuw gëprobeerd, maar steeds dezelfde foutmelding. Was het zat, dus denk dan maar niet uploaden, programmaatje afgesloten. Maar als ik hem nu dus wil starten gaat die wel aan, maar na een seconde of 10 schakelt die zichzelf weer uit? Dacht eerst dat de batterij misschien leeg was, maar heb hem nu aan de oplader liggen en hij doet het nog steeds niet? Help!!!!!! Winkel is al dicht, en ik heb hem morgen nodig.

slimmerik

Re: Tomtom schakelt zichzelf gelijk uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:02

Onderin je tomtom zit een superklein gaatje... er staat ook reset bij. Steek daar een uit elkaar gebogen paperclip in en hij doet het weer. Haha!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 16:06

En als die dat niet doet? Heb het geprobeerd, en nog steeds hetzelfde. Krijg wel dat beginschermpje, dat je je scherm moet aanraken, maar daarna gaat die gewoon uit.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 16:34

Ik ben er uit, hij doet het weer, dankzij de helpfunctie op de computer. Bedankt voor je meedenken Slimmerik!