Batterij problemen LG viewty.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosa_

Batterij problemen LG viewty.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 18:57

Op 22 augustus heb ik een nieuwe telefoon van mijn vader gekregen, de LG viewty Pink. Mijn nieuwe abbonement, waarbij ik deze telefoon dus kreeg, gaat 22 oktober in, 3 maanden later dus.

Toen ik mijn LG 2 weken had & in Parijs was had ik ineens problemen met de batterij. Steeds supersnel leeg, telefoon hardstikke heet en niet meer aan kunnen, behalve aan oplader. Thuis naar de winkel geweest, maar die konden niks doen, omdat de 10 dagen termijn voorbij was (dat ik in Parijs zat interesseerde ze niet echt ofzo ). Dús, wij naar de KPN ding in Leeuwarden en die hebben hem terug genomen en laten maken. 3 weken later was hij klaar en was m'n batterij denk ik weer gemaakt, want ik had wel gewoon dezelfde telefoon terug ( zag ik aan beschermding op scherm ). Ging allemaal prima, deed weer gewoon 5 dagen met mijn batterij. Tót vorige week, weer gedoe met batterij & weer leegvallen. Nog geen tijd gehad om naar winkel te gaan, maar wat is mijn recht in dit geval? Batterij hoort op zo'n korte termijn toch gewoon te werken?