Aanschaf nieuwe laptop ' SPOED?'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Aanschaf nieuwe laptop ' SPOED?'

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 09:45

Hallo allemaal ,

Ik ga over een aantal weken (2 / 3 weken ? ) tijdelijk op kamers , dat voor ongeveer 4 maanden .
Nu is het een beetje ingewikkeld om telkens mijn hele computer die ook heel erg sloom is door de vele dingen die er op staan mee te slepen . En is daar eigelijk geen mogelijk heid om een abbo te nemen op internet .
Nu wou ik dan zo snel mogelijk een laptop gaan aanschaffen , want ik heb het erg nodig voor school .
Nu zag ik deze staan :
Afbeelding
Fujitsu Siemens laptop met 15,4” scherm
FSC NDL-110137-001
De Amilo pa3553 laptop is een complete laptop voor een scherpe prijs. Deze Fujitsu Siemens laptop heeft een 250GB harde schijf zodat je veel tekstsbestanden, muziek, foto’s en video’s kunt opslaan. En je kunt deze bestanden makkelijk branden op DVD met de ingebouwde DVD brander. Dankzij het 15,4” scherm kun je de laptop makkelijk overal mee naartoe nemen. De dual core processor en het 3GB intern geheugen zorgt er tevens voor dat je veel programma’s tegelijk kunt draaien met een goede snelheid. Videochatten met je vrienden of familie gaat heel eenvoudig met de ingebouwde webcam. Naast de uitstekende prestaties is ook het uiterlijk van deze laptop zeer stijlvol!

Heeft iemand hier ervaring mee ? En zijn der dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een laptop , want ik heb er al eentje maar daar valt echt niet mee te werken .
Zijn der andere laptops die echt aan te raden zijn ?

Ik wil het liefst een laptop in het wit , met genoeg GB maar niet al te veel het is niet zakelijk maar gewoon voor school en voor mezelf vrije tijd . En niet zo een mini met een klein scherm . Liefst webcam incl maar dat is geen must .
Ik heb rond de 800 te besteden , wel genoeg toch ??

Hoop dat iemand mij kan helpen .

CoonArt

Re: Aanschaf nieuwe laptop ' SPOED?'

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 12:57

Zo, die is lekker snel! Ik heb er geen ervaringen mee maar de specs zien er wel goed uit. Ik had 'm genomen, als ik jou was, haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 17:50

Oke haha . Ja ik vind hem daarnaast ook erg mooi !

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:53

hoeveel kost deze dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:54

Hij kost 800 . 799 om precies te zijn .

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:39

Ik zou de voorkeur hebben voor een Intel processor en geen AMD. De AMD wordt namelijk veel sneller warm dan de Intel.
Aangezien je m voor school wil gebruiken zal dit niet zo veel uitmaken (ik neem aan dat je er veel typwerk op gaan doen en MSN?). Overige specs zien er wel goed uit.

Je kan ook altijd het typenummer ff googlen en zoeken naar reviews. Vaak kom je dan wel wat tegen of andere mensen tevreden zijn met deze laptop.

Succes

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 07:55

ik heb sinds klort een compaq A900 met 3 gig geheugen en 160 gig harde schijf.

ik vind het een superding en heb hem bij de BCC gekocht voor 550 euro.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 22:16

intel zou ik ook voor gaan inderdaad, is veruit de beste. Verder heb je goede specs, mooie 3gig werkgeheugen, 250g harde schijf.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:16

asus levert goed spul voor niet al teveel geld met webcam. voor een goeie 600 heb je dan al heel wat

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:46

Ik heb idd ook goede ervaring met compaq heb nu al 4 jaar een compaq presario V4000 en laptop doet nog steeds alles en alles werkt nog.

Het enige: toetsenbord begint te verslijten verder een top laptop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:48

Bedankt voor de antwoorden tot nu daar heb ik zeker wat aan !

Ik zou de voorkeur hebben voor een Intel processor en geen AMD. De AMD wordt namelijk veel sneller warm dan de Intel.
Heb alleen hier een vraag over , wat maakt het uit als het veel sneller warm word ? Wat word eigelijk warm Bloos

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:41

de onderkant van de laptop. kan heel irritant zijn, vooral als je hem veel op schoot hebt. merk je pas als ie meer dan een half uur aan staat. ff zoeken naar reviews over een typenummer bij kieskeurig ofzo leert je hier al snel veel over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:52

frankiej schreef:
de onderkant van de laptop. kan heel irritant zijn, vooral als je hem veel op schoot hebt. merk je pas als ie meer dan een half uur aan staat. ff zoeken naar reviews over een typenummer bij kieskeurig ofzo leert je hier al snel veel over.

Oh zo , oke dankjewel !!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:14

frankiej schreef:

Ik moet toch zegge dat mijn laptop na een half uur toch ook wel warm is hoor.
En heb toch een Intel processor, en er is verder niets met mijn laptop aan de hand denk dat je dat toch blijft houden.
Die dingen moeten zijn warmte toch kwijt.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:19

Ik heb een acer laptop gekocht bij bol.com 160 gb en 3gig geheugen voor 499 euro en ik ben er erg blij mee scherm is 15,4 inch had hem de volgende dag al binnen. Zit er vaak op te typen en te gamen. ideaal vind ik zelf. wil je het type nr dan kijk ik even voor je!
Staat hier voor mijn neus het is een acer aspire 5715Z intel pentium dual processor T2390 Haha!

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:08

Ik heb ook een acer gekocht, een 5720z. Deze heeft 3 gig en 250 gb geheugen. Ik heb er inclusief verzendkosten 550 euro voor betaald. De onderkant wordt niet zo warm.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:19

ik heb een asus f3f welke totaal niet warm wordt. verder een asus a6j welke loeiheet wordt rechtsonder en naast de touchpad. komt door de harde schijf die daar zit, nix aan te doen. dus daarom: eerst flink uitproberen voordat je iets koopt in de winkel en via internet eerst reviews lezen!!