Maar toen ik gister na een familiebezoekje wegreed zag ik opeens dat de brandstofmeter ver onder nul stond, terwijl ik zeker weet dat ik nog ongeveer 1/4 tank vol moet hebben
... Bovendien doet de daaraan gekoppelde temperatuurmeter het ook niet meer. Het enige ongebruikelijke wat er vlak voor die tijd is gebeurd is dat ik iets te hard over een drempel ben gereden
.Ik wil liever niet meteen naar een monteur stappen omdat ik niet te veel geld uit wil geven, ten minste niet voordat ik zeker weet dat het echt nodig is.
Ik heb al even gegoogled maar vond daar niet heel veel concrete informatie. ik heb gelezen dat het meestal aan de zekeringen of de vlotter kan liggen,maar ik heb totaal geen verstand van automechanica en weet deze onderdelen dus ook niet eens te vinden
.Zijn er techneuten op bokt die mij zou kunnen helpen met wat simpele en practische tips die het probleem misschien zouden kunnen verhelpen?
Alvast erg bedankt!
. Van het weekend komt er een vriend van iemand naar stal die erg veel verstand van auto's heeft, hij kan er sowieso even naar kijken, maar misschien dat ik eerder al even langs een garage.