_San87_ schreef:Ik denk dat Lariks enorm gaaf staat. Met accesoires en mooie lijsten aan de muur kun je het laten leven.
Supermooie basis.
Daar zit zeker wat in 
noviceh schreef:Splashislief, je hebt ook hele mooie warme groene kleuren. Gezien je eerst aan een groentint dacht? En een salontafel met metalen onderstel en houten blad? Of een witte salontafel of een beton(look) blad?
Wat versta jij onder een warme groentint?
Ik zou het liefste gaan voor een zwart metalen onderstel en houten blad (en dan dezelfde afwerking als onze eettafel qua olie/lak). Maar mijn vriend is bang dat het teveel hout wordt. Terwijl ik denk dat je dat goed kunt breken met een kleed + accessoires.
Denise_Storm schreef:Ik vind Lariks heel mooi zo! Denk niet dat het te flets wordt hoor. Eventueel kan je misschien naar een donkerdere groen kijken? Ik zou persoonlijk niet zo snel donkerblauw in de woonkamer doen (wij hebben het boven wel, dat vind ik dan wel weer mooi haha). En je ziet echt alles op donkerblauw, op het groen zien we bijna niks!
En kijk voor salontafels eens bij De Bommel, daar stonden hele leuke zwarte (in zo’n set van 2 of 3 ronde tafeltjes). Je had zwart met een beetje goudkleurig dingetje er doorheen, maar je had ook met zo’n stalen poot en dan een zwartkleurig houten blad. Bij Pronto en/of Profijtmeubel Hadden ze ze ook.
Goed om te weten data je op donkerblauw veel ziet
Bedankt voor de tips!
Mallow schreef:Heb je een foto van de wand Splash? Soms moet je ook gewoon wel een beetje durven met kleur

De wand die we waarschijnlijk gaan schilderen is de wand achter de bank. Voor deze kamer de "donkere" hoek, omdat hier geen ramen zitten.

Maar aan de andere kant komt veel licht binnen.

Op de plattegrond wat beter te zien

De vloer wordt iets lichter. Hier de rechter kleur met een extra matte lak.

Ik durf wel qua kleur (ik had op mijn studenten kamer geel/oranje/rode gordijnen
), maar op de een of andere manier ben ik bang een keuze te maken. Terwijl het ergste wat kan gebeuren is dat we over een paar maanden een verfkwast moeten pakken om hem over te schilderen 
Mallow fijn dat de rode muur al weg is! En succes met de spinnen 
soof14 wat heerlijk dat je het helemaal naar je eigen stijl hebt kunnene inrichten!
pimaude gaaf die koperverf!
Plukje leuke video's, mooie kleuren.
BiBiQ Wat een leuke babykamer