En de gekke makelaar ja, zie hem een paar keer terug! Is dat nou hetzelfde huis, of is dat zn handelskenmerk?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
voor Amsterdamse begrippen in die prijsklasse denk ik wel

Relaxed schreef:Ok, dat huis verkopen vind ik nu al helemaal niks.. Zit continu op mijn telefoon te loeren of ik geen oproepen of mails mis.. Moet mijn hele huis spik en span houden terwijl ik normaal echt een rommelkont ben.. En nu vraag ik me alleen maar of de makelaar al meer bezichtigingen heeft staan en wanneer ik dit dan hoor![]()
*klaagmodus uit*

komt goed.
Relaxed schreef:Ok, dat huis verkopen vind ik nu al helemaal niks.. Zit continu op mijn telefoon te loeren of ik geen oproepen of mails mis.. Moet mijn hele huis spik en span houden terwijl ik normaal echt een rommelkont ben.. En nu vraag ik me alleen maar of de makelaar al meer bezichtigingen heeft staan en wanneer ik dit dan hoor![]()
*klaagmodus uit*
Hier net weer een bezichtiging gehad en voor volgende week staan er ook nog 2 in de planning. En omdat onze eigen makelaar op vakantie is heeft hij zijn Duitse collega de bezichtiging laten doen. Ehmm die had ook nog een aantal die wat zochten en hij wilde nu even kijken of hij voor vrijdag nog wat in kon plannen. Bezichtigen leuk, maar ook ik ben absoluut, ik herhaal absoluut GEEN huisvrouw, en de tent kan hier ook zalig op z'n kop staan ik stoor me er niet aan. En nu alles moet netjes, strak en schoon. Bas, Sebje en Sebastiaan (spin
) vinden me al helemaal niet meer aardig. Normaal mogen ze gewoon in de hoekjes wonen van mij, en nu moet ik ze elke keer wegzuigen
Ik laat me niet wegjagen, en daarbij zit ik met mijn beestjes. Maar daar heeft mijn makelaar ook geen probleem mee.