FUN-da!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 16:01

Haha die IG pagina, geweldig!

En de gekke makelaar ja, zie hem een paar keer terug! Is dat nou hetzelfde huis, of is dat zn handelskenmerk? :')

mirim

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 16:48

Het is zijn handelsmerk
Er loopt vlakbij hem in de buurt een andere makelaar rond met wonderlijke actie . Dus hij moet hier weer overheen natuurlijk Y;(
Geen idee wat een volgende makelaar nu moet gaan doen om op te vallen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 11:35

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:36

_O- voor Amsterdamse begrippen in die prijsklasse denk ik wel :+
Wel een leuk huisje qua stijl vind ik.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:55

Relaxed schreef:
Ja was jammer dat het net die dag zo bewolkt was, maar ja, komt wel goed denk.. Binnen een dag al bijna 1000x bekeken.

Ja was bij mij ook. De hele dag zon.
Komt de fotografe. Barst de hel los }:0

Komt vast goed. Heb je al kijkers?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 13:17

Morgen al 1, had m vorige week al op Facebook gedeeld, gewoon simpel met 2 foto's :')
Funda stond ie pas vrijdag eibd vd middag op, dus benieuwd morgen of er wordt gebeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:22

Ok, dat huis verkopen vind ik nu al helemaal niks.. Zit continu op mijn telefoon te loeren of ik geen oproepen of mails mis.. Moet mijn hele huis spik en span houden terwijl ik normaal echt een rommelkont ben.. En nu vraag ik me alleen maar of de makelaar al meer bezichtigingen heeft staan en wanneer ik dit dan hoor :')

*klaagmodus uit*

:+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:32

Haha irritante tijd is dat. Ik herken het :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:34

Relaxed schreef:
Ok, dat huis verkopen vind ik nu al helemaal niks.. Zit continu op mijn telefoon te loeren of ik geen oproepen of mails mis.. Moet mijn hele huis spik en span houden terwijl ik normaal echt een rommelkont ben.. En nu vraag ik me alleen maar of de makelaar al meer bezichtigingen heeft staan en wanneer ik dit dan hoor :')

*klaagmodus uit*

Heel herkenbaar :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:48

Oh jaaa dat is echt super irritant. :=
Wij moesten ook om de haverklap het huis uit omdat er weer eens een bezichtiging kwam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 11:07

Nou vanmiddag nog een 2e bezichtiging en ze heeft nog 2 aanvragen in de mail die ze moet inplannen nog :+

Edit: Ik verkas trouwens even naar het woningmarkt topic, dan kunnen we het hier weer gewoon over Funda hebben :')

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:37

Haha relaxed Relaxed :') komt goed.

Wij hebben onverwacht huis bezichtigd vandaag. We wilden even langs rijden en makelaar was toevallig bezig met mensen. Even gevraagd of hij tijd had voor ons daarna en dat kon. Ideaal haha.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:01

Oegh spannende ontwikkelingen gier.
Was het wat manzano? Linkje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:01

Oh komt ook wel goed, maar kan mij gewoon niet snel genoeg gaan :')

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:36

Relaxed schreef:
Oh komt ook wel goed, maar kan mij gewoon niet snel genoeg gaan :')

Snap ik. Zo ben ik ook.
Maar vond wel grappig met je boktnaam haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:41

Ben ook wel Relaxed, maar ongeduld is wel mijn Nummer 1 slechte (nou ja, mindere) eigenschap :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:42

Maar was het een kanshebber, het huis wat jullie hebben bekeken?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:48

Gave locatie, veel potentie, maar enorm groot project met dito kosten. Wordt inmiddels ook als bouwkavel aangeboden haha.
Veel asbest dus alles zelf doen gaat niet lukken.
Maar leuk om eens even op te puzzelen en na te denken.
Denk niet haalbaar voor ons, maar goed, zo leer je weer beetje wat je wel of niet zoekt.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:54

Relaxed schreef:

*klaagmodus uit*

Klaag met je mee :+ Hier net weer een bezichtiging gehad en voor volgende week staan er ook nog 2 in de planning. En omdat onze eigen makelaar op vakantie is heeft hij zijn Duitse collega de bezichtiging laten doen. Ehmm die had ook nog een aantal die wat zochten en hij wilde nu even kijken of hij voor vrijdag nog wat in kon plannen. Bezichtigen leuk, maar ook ik ben absoluut, ik herhaal absoluut GEEN huisvrouw, en de tent kan hier ook zalig op z'n kop staan ik stoor me er niet aan. En nu alles moet netjes, strak en schoon. Bas, Sebje en Sebastiaan (spin ;) ) vinden me al helemaal niet meer aardig. Normaal mogen ze gewoon in de hoekjes wonen van mij, en nu moet ik ze elke keer wegzuigen |(
Het enigste wat ze bij mij niet voor mekaar krijgen is dat ik weg ben als er een bezichtiging is :n Ik laat me niet wegjagen, en daarbij zit ik met mijn beestjes. Maar daar heeft mijn makelaar ook geen probleem mee.

Maar ook ik kan gewoon niet wachten tot het allemaal klaar is en we zelf wat kunnen gaan zoeken in Nederland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:37

Nou ik heb aangegeven tussen 830 en 1700 sowieso weg te zijn, dus die mogen ze gewoon zo plannen en mij ff mailen. Woensdag ben ik vrij en hebben ze ook niks gepland. Deze week 5 bezichtigingen al, vandaag 2 gehad en beide positief..

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:15

Zelf weg zijn met bezichtigingen is toch wel aan te raden hoor.. of ff rondje lopen met de hond oid. Kunnen mensen veel meer vrij uit praten :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:49

Wegjagen klinkt wel heel negatief.

Ik heb ook paar verkopers die niet weg willen. Wordt vaak als onprettig ervaren door kijkers hoor ik nu vaak terug. Snap het ook wel.
Maar als je je verder afzijdig houdt scheelt het al enorm.

dems75

Ja, zou ik ook aanraden. Hebben 1 bezichtiging gehad waarbij de vrouw des huizes er gewoon bij was inclusief ontelbaar veel Zwitserse herders (en hele huis daarop aangepast, inclusief hekken etc). Wij voelden ons er echt ongemakkelijk bij, wilden eigenlijk zsm weer weg.

Charlottemv

Niet weg gaan is voor mij wel bijna dealbreaker zelfs. Voor het perfecte huis kom ik er misschien wel overheen, maar ik zou er toch grote moeite mee hebben.
Laatst ergens bezichtigd waar iemand nog binnen was en duurde 10 minuten voordat ze eindelijk weg ging en dat vond ik ook mega storend en afleidend. Ik heb dan al gelijk een negatief gevoel op de een of andere manier.
Misschien ben ik er wel overdreven in, maar ik ken veel mensen die dit als storend ervaren en toen ik vertelde een huis bezichtigd te hebben waar nog iemand was kreeg ik ook veel reacties als “belachelijk” en “dan zou ik er snel klaar mee zijn want je kan dan niet op je gemak kijken”.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:59

Precies. Ik zou er zelfs niet eens bij willen zijn. Over het algemeen heb je toch met veel plezier ergens gewoond en ik zou het ook niet leuk vinden als er dan negatief over je huis gedaan wordt. Laat ze dat maar lekker doen zonder mij.