Ik heb het 6e huis dat ik bekeken heb uiteindelijk gekocht. Ik liep naar binnen en wist eigenlijk meteen dat dit het ideale huis voor mij was, ondanks alle ver verouderde dingen in huis. Het was stil blijven staan in de jaren 60/70 zegmaar.
Mjetterd
Geplaatst: 27-06-18 09:51
Cayenne, heel herkenbaar. Bij alle huizen waar wij zijn wezen kijken had ik een klik en zou ik wel willen kopen. Soms vroeg ik mijzelf dan ook wel af of ik niet kritisch genoeg was o.i.d. Uiteindelijk hebben we bij 3 huizen mis gegrepen en ben ik daar achteraf heel erg blij om. Nu het perfecte huis voor ons gekocht .
Murthul, hoe gingen de bezichtigingen? Nog iets van gehoord?
Wij hebben afgelopen maandag de voorlopig koopcontracten getekend. Zowel koop als verkoop. Nu dus even de 3 dagen bedenktijd door komen en dan is het definitief ! Hoelang duurde het bij jullie voor de taxateur een taxatieverslag klaar had?
Oh dat is al snel! Dan zal die van ons ook wel deze week komen denk ik. Hij is maandag geweest om te taxeren. Kan ook niet al te lange tijd over heen gaan natuurlijk, in verband met financieren.
Pffff, ik ben beetje murw.. School was prima, maar vandaag eindelijk de BSO aan de lijn gehad, hebben ze geen plek meer Ze weten ook niet of er plek komt, heel misschien begin 2019. Dat schiet lekker op maar niet heus. Verder hebben ze in dat dorp kennelijk niets...
Ja ben ik nu aan het kijken. Ellende is dat de onderwijsmethode van de dichtstbijzijnde school me het meest aanspreekt...
Ik heb de directrice gehaald of zij nog iets weet. De bso gaat wel uitbreiden en over 3 weken is daar meer over bekend... maar dan moeten er nooit leidsters gevonden worden. Dat schijnt lastig te zijn.
In net iets meer dan 2 maanden hebben we dan een bijna volledige renovatie gedaan
Nog 3 nachtjes slapen en dan word ik elke ochtend wakker van vogeltjes (ok, en tractors ) ipv irritante rokende studenten die om 5u in de ochtend op het balkon keihard gaan staan ouwehoeren en lachen