Sperziemone: Tsja, als je akkoord gaat met deze gang v zaken zul je daar nooit achterkomen ben ik bang. Gaan jullie het bod neerleggen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blinnii schreef:Ik heb juist bij onze biedingen toen begrepen dat deze situatie helemaal niet zou mogen? De verkopende partij mag alleen mededelen dat er een ander eindbod is gedaan, het bedrag mag niet genoemd worden (dan kun je mensen tegen elkaar uitspelen en dat zou niet mogen..?). Weet het wettelijk ook niet, maar vind het een rare gang van zaken
Een eventuele tweede partij is gerechtigd om een eindbod te plaatsen als er al onderhandelingen gaande zijn (met ons dus) en zo is het ook gegaan. Uiteindelijk was ons eindbod hoger (wel 500 euro
). Ik zou zelf nooit zo snel een eindbod doen als er al onderhandelingen gaande zijn, mja ieder z'n keuze en z'n goed recht..
Wij krijgen zoals het eruit ziet een hypotheek die wat later ligt, eigenlijk best wel wat. We moet van dat geld ook nog het huis opknappen.
was alleen een tweekapper... dat sloopt wat lastig
Huis bleek bij andere kopers (wij zijn afgehaakt want vonden de vraagprijs ondanks onderhandelingen véél te hoog) dus maar €50.000 waard te zijn. Ongelooflijk blij dat we niet zijn doorgegaan, had je mooi in de soep gezeten 
Die mensen moeten een grote idioot treffen ofwel nog meer zakken ofwel het gewoon slopen
nuvel schreef:Echt niet tof sperziemone!

hadden gewoon gehoopt dat we bleven onderhandelen en op 2 ton uit zouden komen, en dan ineens dit. Hebben wij ook niet om gevraagd. Maarja, dit afslaan omdat het niet eerlijk is en dan het huis niet krijgen om een paar duizendjes doen we natuurlijk ook niet 
We zullen alleen nooit weten hoe het precies zit