De deelnemende winkels staan altijd in de info van de actie
JudithO
Geplaatst: 06-10-15 13:53
opisop_shop schreef:
Zou je voor scoupy ook bij kruidvat iets kunnen meenemen?
Heb ik wel eens gedaan! Gewoon even extra checken bij welke winkels je het kunt halen. Staat er geen specifieke winkel, dan kun je het ook gewoon bij het Kruidvat halen.
xFioon
Geplaatst: 06-10-15 18:12
Deze week voor 21 euro boodschappen gedaan incl voorraad, goede aanbiedingen gescoord! Oa stoommaaltijd met 50% en daarna nog eens 35% daaroverheen, dus dat eet ik vanavond Misschien alleen nog even een brood en melk ofzo halen eind van de week, en misschien red ik het ook net met wat ik nog heb, maar de voorraad is binnen iig
Ik ben gemiddeld denk ik €20-25 per week kwijt aan boodschappen. Ik kan het eigenlijk nooit zo goed bijhouden. Als er toevallig groentepotjes in de aanbieding zijn, koop ik die een paar als voorraad. Ik had deze week ook heel veel cashback! Van Scoupy, kortingisleuk.nl, Tivall en natuurlijk de Postcodeloterij cadeaubon
Ik moet nog een aantal dingen gratis ophalen. Deze week is echt een restjes week. M'n vriezer is leeg afgezien van 2 bakjes valess en een bakje jus. Dan kan ie ontdooit worden en kan ik opnieuw vullen. Vond de tip van de Chinees bakjes en plastic zakjes soep ook wel een heel goed idee! Van het weekend maar eens flink inslaan.
Ik heb nog 4 flessen Dreft staan en een hekel aan afwassen dus ze gaan niet hard hier. Eens zien of ze nog andere goede actieproducten hebben waar je het bij krijgt
Dit was de goedkoopste klap , ik heb standaard stuk of 10 op voorraad
elenaMM77
Geplaatst: 07-10-15 00:06
10 flessen dreft op voorraad? denk dat je dan geld kan besparen door de voorgeschreven hoeveelheid te gebruiken in plaats van een hele plens
in de tijd dat ik geen afwasmachine had.. wachtte ik op een aanbieding van een grote fles dreft.. Daar kocht ik er 2 van.. en spoot die over in een klein flesje wat ik bewaard had (omdat die handiger zijn).. met die twee flessen dreft heb ik bijna 1.5 jaar gedaan met twee personen en dagelijks koken + sopje na de afwas om het aanrecht en kastjes af te nemen.. denk dat veel mensen eigenlijk veel te veel ervan gebruiken lol.
ik heb nu trouwens een 5 liter jerrycan dreft van de makro a 10 euro (was een aanbieding) in de kast.. denk dat ik er de rest van mijn leven mee doe
Ik ga er echt maanden mee hoor bijna wel een jaar , ik was 3x per week af. 1x wast mam af (i know badass) en die is zuinig ermee. Een flesje gaat een maand a anderhalf mee , ik ben gewoon verslaafd aan dreft scoren
Doe ook wel een half jaar met een fles, was minstens een keer per dag af.
Keet
Geplaatst: 07-10-15 07:28
Ariannee schreef:
hier gaat de dreft op binnen 3 dagen
Daarom koop ik ook geen dreft maar echt het goedkoopste. Dan voel ik mij ook niet rot als ik hem er weer een halve fles in zie gieten. Al hebben we nu een vaatwasser
Ik doe al meer dan een jaar met de rest dreft die de vorige eigenaar heeft achtergelaten. Dan heb ik zelf nog een vergelijkbare rest en heb ik nog 1 of 2 flessen dreft staan. Ik was niet vaak af en ben wel heel zuinig met de dreft.
Ik doe ook ruim een jaar met een flesje, terwijl ik ook bijna elke dag doe afwassen Vaak is het genoeg om even met de afwasborstel over het tuitje te wrijven, voor een paar bijna schone bordjes!
Ha! Ik moet nog een nieuwe tandenborstel en dreft kan ook geen kwaad. Denk 2 goedkope producten en dan die Ariel pods er bij. Ik gebruik altijd poeder of robijn maar voor gratis wil ik best Ariel eens proberen.