ingedebruijn schreef:Klinkt super fijn Wendy! Wij willen ook wel iets meenemen als we langs gaan eind augustus. Wat zouden jullie doen? Gewoon een bloemetje?
Toen wij langs gingen hebben we ook een bloemetje meegenomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loei schreef:net de bezichtiging gehad. We willen erg graag bieden. Alle boden moeten voor vrijdag 12:00 binnen zijn. we hebben er een hard hoofd in maar we gaan in ieder geval een kansje wagen.
Ik hoorde van de week al dat ze verwachten dat de huizenmarkt zo nog zeker 10 jaar door gaat voor het weer de rustige kant op gaat. Dus mensen die zeggen; ik doe hier niet aan mee en wacht wel.. Succes, voorlopig blijft het zo en is de huizenmarkt nu even het nieuwe normaal.
Alja schreef:ingedebruijn schreef:Ik zie het ook niet eerder omslaan hoor.. Er is zoveel tekort en ouderen kunnen ook nergens terecht dus geen doorstroom. Dat los je niet even op in een paar jaar.
Dus huizen kopen zou meer voor de elite worden?
Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen de komende tijd
xSwanHeart schreef:Dat is ook wel erg overdreven hoor, Inge. Voor rond de €1000 kan je best een aardig appartement huren. Wij betalen €1200 en zitten daarvoor in een spiksplinternieuw luxe appartement met eigen parkeerplaats in het centrum van Arnhem. Ja, dat is veel geld, maar niet bepaald '€1500 voor een piepklein appartementje'. Even om een beetje te nuanceren.
Overigens herken ik het beeld dat jongeren hun neus ophalen voor een huurwoning wel. Veel mensen horen van hun ouders dat huren 'weggegooid geld' is, en ja, als dat het beeld is dat je meekrijgt, snap ik dat je graag wil kopen. Persoonlijk vind ik het onzin, maar dat is een discussie die al vaak genoeg in andere topics is gevoerd.
xSwanHeart schreef:Ik hoop het ook! Al geeft het aanbod van de afgelopen tijd me weinig hoop... Gisteren en eergisteren bezichtigd, maar was helemaal niks. En er komt nagenoeg niks naar onze zin bij